Lepsze wykorzystanie środków trwałych z Oracle

oracle logo plFirma Oracle poinformował o wprowadzeniu rozwiązania Oracle Utilities Work and Asset Management 2.1. Umożliwia ono przedsiębiorstwom energetycznym, gazowym i wodociągowym lepsze wykorzystanie swoich środków trwałych oraz zasobów używanych przy wykonywaniu czynności o znaczeniu newralgicznym: do planowania inwestycji, zarządzania działalnością i obniżania ryzyka. Nowa wersja rozwiązania jest oparta na tej samej technologii co inne aplikacje Oracle przeznaczone dla przedsiębiorstw użyteczności publicznej.


 
Dane w przedsiębiorstwach coraz częściej są wykorzystywane przez wiele różnych jednostek organizacyjnych i mają wpływ na decyzje podejmowane przez użytkowników energii. Oracle Utilities Work and Asset Management 2.1 zapewnia przedsiębiorstwom użyteczności publicznej nowy, aktywny sposób na wykorzystanie potencjału danych do zarządzania procesami biznesowymi i obsługi klienta. Udoskonalone rozwiązanie ma wbudowane funkcje analityczne, które pozwalają przedsiębiorstwom użyteczności publicznej zautomatyzować zadania wymagające korzystania z danych oraz na bieżąco usprawniać planowanie pracy i ustalanie harmonogramów. Zapewnia to wyższą wydajność i mniejsze zużycie zasobów. Ponadto interfejs rozwiązania można personalizować pod kątem konkretnego stanowiska w celu zwiększenia produktywności użytkowników.

Oracle Utilities Work and Asset Management 2.1 to zintegrowane rozwiązanie służące do centralizacji i udostępniania danych dotyczących każdego środka trwałego. Umożliwia ono przedsiębiorstwom użyteczności publicznej podejmowanie lepszych decyzji co do tego, gdzie i kiedy inwestować kapitał i zasoby ludzkie. Ponadto rozwiązanie pomaga obniżyć koszty dzięki lepszemu wykorzystaniu istniejących inwestycji, zapewnić stosowanie najlepszych procedur w miejscu pracy oraz spełnić wymagania prawne oraz wymagania klientów w zakresie obsługi, bezpieczeństwa i ochrony środowiska.

Dodatkowo Oracle Utilities Work and Asset Management 2.1 pomaga dokładniej identyfikować i ograniczać zagrożenia dla pracowników i społeczności lokalnych dzięki zestawowi funkcji analitycznych działających w czasie rzeczywistym. Funkcje te pozwalają zapobiegać awariom oraz umożliwiają monitorowanie warunków i opracowywanie zoptymalizowanych strategii konserwacji.

Jako że rozwiązanie powstało z użyciem najbardziej zaawansowanych protokołów i narzędzi do tworzenia aplikacji, można je łatwo rozszerzać i aktualizować bez konieczności dostosowywania. Rozwiązanie jest zintegrowane z platformą Oracle Utilities - dzięki temu klienci korzystający z innych produktów tego pakietu mogą łatwiej udostępniać informacje na różnych aplikacjach w celu usprawnienia działalności biznesowej.

Źródło: www.oracle.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top