loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

System ERP w zarządzaniu spedycją międzynarodową

Firma Terramar Spedycja Międzynarodowa Sp. z o.o. podpisała umowę z Asseco Business Solutions S.A. na utrzymanie wdrożonych rozwiązań klasy ERP, które wspierają takie obszary działania spółki jak finanse i księgowość, środki trwałe oraz logistyka i sprzedaż. Klient Asseco BS to znany operator, zajmujący się kompleksową obsługą spedycyjną i logistyczną ładunków w transporcie morskim, lądowym oraz lotniczym.
Przedmiotem umowy pomiędzy Asseco Business Solutions a spółką Terramar jest utrzymanie użytkowanych aplikacji informatycznych, obejmujące m.in. taki zakres usług jak aktualizacje systemów pozwalające na pracę na najnowszych wersjach oraz w zgodzie ze zmieniającymi się przepisami, bieżące wsparcie specjalistów w rozwiązywaniu problemów oraz udoskonalaniu rozwiązań IT.
Dzięki szybkiej i sprawnej realizacji aktualizacji wersji oprogramowania wykonanego w ramach umowy utrzymaniowej utworzona została jedna baza danych dla modułu finansowo-księgowego oraz środków trwałych. Pozwoliło to na znaczące usprawnienie pracy, szybszą wymianę danych i brak konieczności ich synchronizacji. Możemy także łatwiej zarządzać samymi upgrade’ami, kopiami czy uprawnieniami. Stała opieka dostawcy systemów IT daje nam duże możliwości rozwoju użytkowanych rozwiązań do naszych rosnących potrzeb, co byłoby niemożliwe w ramach jedynie doraźnej pomocy – mówi Urszula Żuchlińska, Główna Księgowa w Terramar Spedycja Międzynarodowa Sp. z o.o.
Umowa pozwoliła firmie Terramar również na dostęp do systemu zgłoszeń przez portal internetowy – tzw. HelpDesk Asseco Business Solutions, dedykowany dla użytkowników systemów IT. Udostępnia on całą historią zgłoszeń, ich stan realizacji, opis problemów, itp. Dzięki temu stanowi cenną bazę wiedzy dla każdego przedsiębiorstwa. Informacje w nim zawarte są łatwo dostępne i niezależne od rotacji osób w firmie, będąc jednoczenie mniej podatnymi na zagubienie.
W tak specyficznej branży, jaką jest spedycja międzynarodowa, operator musi wykorzystywać najlepsze narzędzia, które pozwolą na szybką obsługę ważnych procesów biznesowych, umożliwią natychmiastowe reagowanie na zmieniające się otoczenie i pomogą uniknąć pomyłek – dodaje Tomasz Nowak, Dyrektor Biura Asseco Business Solutions S.A. w Gdyni.
Źródło: www.assecobs.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top