Newsletter


RAPORT ERP - PERSPEKTYWY 2017

loading...
2013_IFS_160x200
loading...

FLOWAIR inwestuje w IT. Firma chce wykorzystać koniunkturę w budownictwie

bpscFLOWAIR, firma specjalizująca się w produkcji nowoczesnych rozwiązań grzewczo-wentylacyjnych, rozpoczęła wdrożenie systemu ERP Impuls EVO wspierającego zarządzanie. Ma on pomóc firmie we wprowadzeniu nowych produktów na rynek i ekspansji na rynku polskim oraz za granicą.

  REKLAMA  
  IFS Banner 290x250 2015  
 
FLOWAIR poszerza w tym roku swoje portfolio produktów o urządzenia chłodząco-grzewczo-wentylacyjne z odzyskiem ciepła typu rooftop aby tym samym zwiększyć swój udział w rynku. Ma w tym pomóc gruntowna informatyzacja firmy. System ERP dostarczony przez BPSC, jednego z największych polskich producentów oprogramowania biznesowego, ma wesprzeć FLOWAIR w obszarze zarządzania produkcją, finansami, środkami trwałymi, gospodarką materiałową a także relacjami z klientami oraz kadrami i płacami.
Przy jednoczesnym zaawansowanym wdrażaniu nowej linii produktów, otwieraniu nowej hali produkcyjnej, zakup i wdrożenie oprogramowania klasy ERP stało się koniecznością. Nowe urządzenie typu rooftop, bardzo zaawansowane technicznie, skomplikowane produkcyjnie i logistycznie ze względu na wiele elementów składowych, wymaga lepszego zarządzania produkcją i przedsiębiorstwem - zwraca uwagę Eliza Rumpca, dyrektor marketingu we FLOWAIR.
Pomorskie przedsiębiorstwo, będące jedną z najszybciej rozwijających się polskich firm, inwestuje w IT, bo chce wykorzystać sprzyjającą koniunkturę. W 2015 roku nastąpiło odrodzenie polskiego rynku budowlanego a nowopowstające budynki mieszkalne, komercyjne i przemysłowe przeważnie wymagają zastosowania energooszczędnych produktów grzewczo-wentylacyjno-chłodniczych. Prognozowany wzrost rynku HVAC (HVAC to akronim angielskiej nazwy Heating, Ventilating, Air Conditioning) ma w latach 2016-2017 wynieść 17,6%.
Liczymy na to, że Impuls EVO pozwoli nam wprowadzić nowe produkty na produkcję we właściwy sposób i umożliwi śledzenie ich losów począwszy od pierwszego montażu, poprzez sprzedaż, wysyłkę, aż po dokładną analizę ich cyklu życia - przekonuje Eliza Rumpca, dyrektor marketingu we FLOWAIR.
FLOWAIR to powstała w 2003 r. firma w 100% z polskim kapitałem dostarczająca produkty grzewczo-wentylacyjno-chłodnicze, m.in. nagrzewnice dedykowane do obiektów średnio i wielkokubaturowych, do obiektów agrarnych, kurtyny powietrzne, urządzenia rooftop z odzyskiem ciepła oraz urządzenia umożliwiające wentylację bezkanałową z odzyskiem ciepła. Firma bardzo mocno związana jest z Pomorskim Parkiem Naukowo – Technologicznym, dzięki współpracy z nim powstało wiele ciekawych i innowacyjnych produktów. Od końca 2004 roku FLOWAIR prowadzi działalność na rynkach zagranicznych, głównie w zakresie dostaw urządzeń własnej produkcji. Obecnie prowadzi sprzedaż na 30 rynkach Europy i Azji.

Źródło: www.bpsc.com.pl
loading...
loading...
loading...

Tradycyjne zakupy odchodzą do lamusa

Czynnikiem decydującym o wyniku sprzedaży są wrażenia klientów towarzyszące zakupom. Tylko pod...

Elektroniczny obieg dokumentów wyprze...

Elektroniczny obieg dokumentów pozwala zaoszczędzić ponad dwie trzecie czasu, kosztów i...

Nadchodzi technologiczna rewolucja

Nadciąga trzecia rewolucja. Świat wirtualny, pełen inteligentnych urządzeń i multimedialnych...

Firmy obrały kierunek na zaawansowaną...

Za trzy lata 75 proc. średnich i dużych firm będzie stosować zaawansowane systemy analityczne –...

W chmurę, czy nie w chmurę? Oto jest pytanie!

Polecamy ciekawy materiał (niestety w wersji anglojęzycznej) przygotowany przez Konsultanta...

20170424 ERP dla produkcji
Show Panel
ENOVA365 KWADRAT
Show Panel

navireo 315x270

 

Show Panel
  • eq system banner2