loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

Pierwsze rozwiązanie zapewniające pełny wgląd w dowolny proces biznesowy związany z remontami silników w celu maksymalizacji wydajności działań MRO i wydłużenia czasu przebywania samolotów w powietrzu.

 
 REKLAMA 
 ERP-VIEW.PL- STREAMSOFT 


Firma IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, wprowadziła na rynek zintegrowane rozwiązanie do zarządzania majątkiem przedsiębiorstwa (EAM) oraz obsługi technicznej, napraw i remontów ((Maintenance, Repair and Overhaul, MRO) dla sektora lotnictwa cywilnego. Rozwiązanie Engine MRO umożliwia operatorom floty powietrznej połączenie zarządzania strategicznego, biznesowej inteligencji operacyjnej i efektywnych procesów MRO w jedno rozwiązanie — zapewniające pełny wgląd w procesy operacyjne przedsiębiorstwa i maksymalizujące wydajność działań MRO.

Nowe rozwiązanie, oparte na najlepszych praktykach stosowanych w sektorze lotnictwa, stworzono we współpracy z wiodącymi liniami lotniczymi. Budowa modułowa rozwiązania to także gwarancja inwestycji w elastyczny, sprawny i otwarty na przyszłe modernizacje produkt zapewniający wydajność obecnych i przyszłych procesów MRO.

Rozwiązanie Engine MRO do obsługi technicznej, napraw i remontów silników składa się z trzech kluczowych elementów, których połączenie umożliwia operatorom mapowanie, monitorowanie, zarządzanie i wykonywanie wszystkich działań MRO, od momentu wprowadzenia samolotu do hangaru po jego wyprowadzenie.

Moduł IFS Inteligencja Operacyjna Przedsiębiorstwa (IFS Enterprise Operational Intelligence, EOI) umożliwia użytkownikom graficzne mapowanie łańcucha wartości, zapewniając pełną widoczność i kontrolę zakresów odpowiedzialności przydzielonych poszczególnym uczestnikom procesu — pozwalając na ukierunkowanie działań na aspekty ważne z punktu widzenia strategii firmowej. Jest to możliwe dzięki zaawansowanej funkcji analityki biznesowej, która umożliwia operatorom analizę kluczowych wskaźników wydajności za pomocą analityki predykcyjnej obrazującej w czasie rzeczywistym pełny wpływ procesów na łączną wydajność procesów MRO oraz wpływ podejmowanych decyzji na działania w firmie.

System IFS Applications™ oferuje wysoki stopień wszechstronności branżowej dzięki zastosowaniu uznanych funkcjonalności z zakresu zarządzania majątkiem przedsiębiorstwa do wspierania działań podejmowanych w branży lotnictwa cywilnego. Dopełnieniem zaawansowanej funkcjonalności z zakresu zarządzania majątkiem jest konfigurowalny z poziomu użytkownika interfejs IFS Lobby™, umożliwiający operatorom definiowanie opartych na rolach i procesach portali dedykowanych konkretnym pracownikom.

Rozwiązanie Engine MRO firmy IFS łączy te trzy elementy, umożliwiając operatorom lotnictwa cywilnego optymalizację zasobów deficytowych, minimalizację czasu napraw samolotów, kompleksowe zwiększenie wydajności oraz zapewnienie ciągłej zgodności z rygorystycznymi przepisami prawnymi.
Wzrost liczby samolotów, rosnąca liczba dostępnych tras i mieszanina najnowszych i starszej generacji jednostek latających to wielkie obciążenie wydajnościowe dla rozwiązania MRO z sektora lotnictwa cywilnego” — powiedział Graham Grose, dyrektor ds. sektora lotnictwa i obrony w korporacji IFS. „Nasze rozwiązanie Engine MRO zostało opracowane przy współpracy z klientami z sektora lotnictwa cywilnego, dzięki czemu mogliśmy wyjść naprzeciw obecnym i przyszłym wymaganiom z zakresu MRO. Oferuje ono pełny wgląd w całość prowadzonych działań remontowych przedsiębiorstwa. Operatorzy skorzystają na szybszych i bardziej efektywnych remontach przekładających się na wydłużenie czasu przebywania samolotów w powietrzu, maksymalizację zysków i minimalizację przestojów samolotów.
Źródło: www.ifsworld.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top