loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

Firma Allinq Group wybrała rozwiązanie IFS Zarządzanie obsługą serwisową w celu optymalizacji usług i procesów instalacyjnych

ifsFirma IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, informuje, że międzynarodowa firma Allinq Group, specjalizująca się w zakresie technologii połączeń i infrastruktury sieci telekomunikacyjnych i komunikacji danych, wybrała rozwiązanie IFS ESM do wdrożenia w celu wsparcia i usprawnienia kluczowych w jej działalności procesów, takich jak zarządzanie serwisem w terenie i zarządzanie pracownikami mobilnymi. Umowa obejmuje również wdrożenie rozwiązania IFS Enterprise Operational Intelligence (EOI).

 

Firma Allinq Group zapewnia usługi w zakresie zarządzania pełnym cyklem życia infrastruktury w branży telekomunikacyjnej i innych sektorach. Firma została założona i ma siedzibę w Holandii, ale rozwinęła też swoją działalność na arenie międzynarodowej.

Niedawno firma rozpoczęła projekt, który wymaga większej wydajności prowadzonych procesów biznesowych. Aby wesprzeć tę inicjatywę, firma Allinq musiała zainwestować w pakiet aplikacji dla przedsiębiorstw, który usprawni pracę zarówno jej serwisantów, jak i pracowników administracyjnych.

Po wnikliwej analizie firma Allinq wybrała ofertę firmy IFS ze względu na szeroką funkcjonalność rozwiązania obejmującą cały łańcuch wartości, od raportowania zgłoszeń klientów, przez wysyłanie techników serwisowych, po planowanie harmonogramu dla pracowników mobilnych. Rozwiązanie firmy IFS obejmie również kluczowe dla działalności Allinq procesy biznesowe, takie jak zarządzanie finansami, zakupami, zasobami ludzkimi, projektami i magazynem oraz remonty.

Ponadto firma Allinq wdroży rozwiązanie IFS EOI, które zwiększy wgląd w funkcjonowanie i wydajność całego łańcucha wartości, ułatwiając i usprawniając podejmowanie decyzji przy jednoczesnej oszczędności czasu i obniżeniu kosztów.
Wybraliśmy system firmy IFS, ponieważ okazał się najlepiej zintegrowanym i najbardziej kompleksowym rozwiązaniem na rynku — powiedział René Coppoolse, dyrektor ds. IT w firmie Allinq. Firma IFS prowadzi działalność międzynarodową, ale idealnie potrafiła zrozumieć indywidualne potrzeby naszej firmy. W przyszłości chcemy jeszcze bardziej rozwijać nasze możliwości świadczenia coraz bardziej profesjonalnych usług, do czego potrzebne jest najnowocześniejsze rozwiązanie do zarządzania serwisem. Dzięki rozwiązaniu firmy IFS możemy oferować naszym klientom skuteczne i szybkie świadczenie usług w niższej cenie.
Marco Verdonschot, dyrektor zarządzający IFS Benelux, dodał:
Z przyjemnością informujemy o kolejnym znaczącym kliencie, którego zyskaliśmy w branży telekomunikacyjnej. Złożony łańcuch wartości i plany rozwoju firmy Allinq wymagają solidnego i kompleksowego wsparcia systemowego. Oferowane przez nas gotowe połączenie rozwiązania ESM, EOI oraz wsparcia procesów administracyjnych to unikalne rozwiązanie na rynku. Jesteśmy przekonani, że umożliwi ono firmie Allinq osiągnięcie jej celów w zakresie wydajności.
Źródło: www.ifsworld.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top