loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

Zarządzanie kampaniami marketingowymi w ulepszonym pakiecie

Marketing bezpośredni staje obecnie przed nowymi wyzwaniami związanymi ze zwiększonymi wymaganiami klientów oraz lawinowo pojawiającymi się nowymi technologiami. Aby im sprostać konieczne jest wykorzystanie potencjału kryjącego się zarówno w nowych kanałach kontaktu takich, jak smartphone’y, iPad’y oraz portale społecznościowe, jak również tradycyjnych – e-mail, telefoniczne centra kontaktowe, oddziały bankowe, sklepy.
Korporacja Teradata , największa na świecie firma skupiająca się wyłącznie na hurtowniach danych i zaawansowanej analityce, wprowadziła nowe funkcje do Teradata Relationship Manager (TRM), pomagające personelowi działu CRM w dotarciu zarówno do własnych klientów, jak również milionów anonimowych, potencjalnych klientów w sieci, dzięki odpowiednim komunikatom opartym o rozszerzoną analitykę.

Portfolio Teradata w zakresie oprogramowania i usług w obszarze zarządzania kampaniami marketingowymi dla przedsiębiorstw (Enterprise Marketing Management) opiera się na filozofii pracy w czasie rzeczywistym (zwaną Teradata Active Enterprise Intelligence) w celu zapewnienia marketingowi bezpośredniemu pełnej, szybkiej interakcji z klientem.
Gdy marketing bezpośredni komunikuje się z klientami wykorzystując wszelkie formy kontaktu dostępne we wszystkich kanałach powoduje to, że coraz częściej potrzebuje skoordynowanych, zautomatyzowanych interakcji, których może dostarczyć Teradata Relationship Manager. Ściśle zintegrowana optymalizacja Teradaty jest cechą kluczową zapewniającą maksymalną efektywność komunikacji marketingowych bez potrzeby angażowania dużych zasobów ludzkich - mówi David Raab, konsultant marketingowy i analityk.
TRM już od ponad dziesięciu lat gromadzi interakcje i zachowania klientów w trybie zbliżonym do rzeczywistego, pomagając dużym przedsiębiorstwom komunikować się bardziej inteligentnie z milionami klientów poprzez wszelkie dostępne kanały kontaktu.
Przyszłość zarządzania relacjami z klientami oparta będzie na automatycznych, inteligentnych rozmowach z klientami, prowadzonych w czasie rzeczywistym w nowych kanałach komunikacji takich jak internet, czy coraz bardziej kompleksowymi kanałami jakimi są urządzenia przenośne oraz media społecznościowe - mówi Marc Schroeder, wiceprezes ds. rozwiązań marketingowych zarządzania klientami w Teradata.
Schroeder objaśnił niektóre nowe cechy udoskonalonego TRM:
Stworzyliśmy nowe funkcjonalności upraszczające łączność i interakcję między TRM i praktycznie każdym kanałem.. Aplikacja Teradata Channel Integration Manager (TCIM) dostarcza elastyczny interfejs programowania (API, Application Programming Interface) pozwalający TRM na przekazywanie spersonalizowanych kontaktów (lead’ów) i wychwytywanie odpowiedzi z praktycznie każdego kanału interakcji w czasie zbliżonym do rzeczywistego poprzez XML oraz zoptymalizowane usługi sieciowe (Web Services) Teradata. Razem z rozszerzonymi niedawno funkcjami przekazywania lead’ów, TCIM stanowi doskonały środek dostarczania spersonalizowanych ofert do kanałów i urządzeń on-line (Internet) oraz mobilnych, w tym portali społecznościowych, a także do zbierania odpowiedzi przekazywanych powrotnie do TRM w trybie zbliżonym do rzeczywistego - włączając w to anonimowych gości i użytkowników portali społecznościowych.
Inne znaczne rozszerzenia TRM obejmują dostosowywane do potrzeb Klienta raporty, wizualizację i dashboard’y pozwalające osobom odpowiedzialnym za marketing bezpośredni oraz wyższemu kierownictwu zrozumieć efektywność ich programów marketingowych na dowolnie wybranym poziomie szczegółowości. Nowe narzędzia raportowe, określane wspólnie „Teradata Marketing Intelligence”, dostarczają użytkownikom biznesowym mechanizm wizualizacji ich danych oraz dają dostęp do standardowych raportów i dashboard’ów z różnych platform, w tym urządzeń przenośnych, iPhone’ów, iPad’ów, komputerów PC i wielu różnych przeglądarek.
Obecnie osoby zajmujące się sprzedażą bezpośrednią mają nadal trudności ze znalezieniem szczegółowych danych o wynikach, które pozwalałyby na krytyczną ocenę i poprawę programów, a porównanie efektywności kampanii pomiędzy kanałami i mediami jest prawie niemożliwe - dodał Schroeder. Dzięki wsparciu Teradata Marketing Intelligence możliwy jest łatwy w obsłudze, dostępny na czas wgląd raportowy i analityczny, pozwolający na podejmowanie strategicznych decyzji o alokacji ograniczonych zasobów w celu optymalizacji zwrotu z inwestycji (ROI). Pomimo tego, że inni sprzedawcy oferują raporty i dashboard’y, to dzięki Teradata zyskuje się unikalny wgląd z punktu widzenia przedsiębiorstwa we wszystkie programy marketingowe, pozwalający na niespotykaną nigdzie indziej, dostosowaną do potrzeb użytkownika analizę wyników kampanii, w zakresie wszystkich mediów i kanałów poprzez szereg platform dostępu, w tym urządzeń przenośnych oraz iPad’ów.
Schroeder dodał także, że menedżerowie marketingowi muszą mieć możliwość śledzenia i pomiaru efektywności kampanii marketingowych w celu lepszej alokacji środków umożliwiającej optymalizację zwrotu z inwestycji (ROI). Nowy moduł Teradata Marketing Intelligence pozwoli użytkownikom na analizę wpływu działań CRM na cele przedsiębiorstwa zarówno na poziomie wszystkich kampanii, komunikacji i segmentów, jak również na poziomie każdej pojedynczej komunikacji CRM (zarządzania relacjami z klientami).

TRM wciąż zyskuje popularność na rynkach światowych oraz wśród nowych klientów w wielu branżach, co jest wynikiem tego, że coraz więcej firm potrzebuje rozszerzonych możliwości zarządzania klientami w coraz szybciej zmieniającym się świecie nowych mediów.

Źródło: www.teradata.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top