loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

Wirtgen Polska wdraża CRM z itelligence

ITELLIGENCE - CRM, ERP, SYSTEMY ERP, SAPWirtgen GmbH - lider rynku maszyn budowlanych zakończył proces międzynarodowego wdrożenia rozwiązania SAP w swoim polskim oddziale. Wdrożenie prowadziła firma itelligence. Celem projektu było usprawnienie obsługi klientów dzięki zastosowaniu najnowszej wersji SAP CRM oraz usprawnienie wewnętrznego przepływu informacji w zakresie zamawiania części zamiennych i maszyn pomiędzy polską i niemiecką siedzibą Wirtgena. Wirtgen jest jedną z pierwszych firm na świecie wykorzystującą SAP CRM 2007 w obszarze serwisu.
Większość zamówień składanych przez klientów w salonach Wirtgen trafia do rozwiązania SAP CRM, z którego bezpośrednio transferowana jest do niemieckich zakładów produkcyjnych. Dzięki takiej integracji obszarów sprzedaży i produkcji, obsługa klientów uległa znacznej poprawie.

Podobnie jest ze zleceniami serwisowymi. Po wdrożeniu SAP CRM proces zamawiania części zamiennych został ujednolicony w ramach grupy, co oznacza, że zamówienia części maszyn budowlanych, są w prosty sposób przekazywane do centrali Wirtgena i tam realizowane. Rozwiązanie usprawniło proces sprawdzania dostępności i zamawiania tych części, co w końcowym efekcie przełożyło się na skrócenie czasu realizacji zamówień serwisowych.
W całej grupie Wirtgen niezwykle ważne jest ujednolicenie procesów, szczególnie w obszarze obsługi klientów. Nasza firma posiada zakłady produkcyjne w Niemczech, a z polskiego oddziału prowadzimy sprzedaż i serwis. Wdrożenie rozwiązania SAP, obejmującego pełny proces w grupie, przyniesie nam efekty w postaci poprawy pełnej obsługi serwisowej klientów. - mówi Michał Stanisławski, Członek Zarządu w Wirtgen Polska Sp. z o.o.
Najważniejsze w projekcie wdrożeniowym w Wirtgenie są dla nas doświadczenia z nową wersją SAP CRM, która istotnie różni się od poprzednich. Wirtgen wykorzystuje rozwiązanie CRMowe w obszarze serwisowym, co daje znakomite usprawnienia w obsłudze klientów i komunikacji z zakładami produkcyjnymi. – mówi Arnold Nowak, prezes zarządu w itelligence Sp. z o.o.
Źródło: www.itelligence.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top