loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

Stroer wybiera system CRM update seven

update CRM - systemy CRMFirmy update CRM S.A. i Ströer Out-of-Home Media poinformowały o podpisaniu umowy na zakup i wdrożenie rozwiązania CRM update.seven. Ströer Out-of-Home Media jest liderem polskiego rynku reklamy zewnętrznej. Wysoka jakość zarządzania relacjami z klientami jest dla Spółki kluczowym zagadnieniem, od którego w dużej mierze zależy powodzenie działania w dynamicznie rozwijającej się branży.

Wdrożenie update.seven umożliwi firmie Ströer efektywne zarządzanie całością procesów związanych z obsługą klientów oraz projektami, od brief’u do zrealizowania całej kampanii. W pierwszym etapie, który obejmie wszystkich pracowników Działu Obsługi Klienta, zostanie wdrożona standardowa funkcjonalność CRM dla branży medialnej: firmy, brandy, agencje i powiązania pomiędzy nimi, historia kontaktów, ofert oraz zamówień. W tym samym okresie zostanie uruchomiona zdalna praca handlowców. W drugim etapie wdrożenia nowe oprogramowanie zostanie zintegrowane z istniejącą infrastrukturą IT, w tym z narzędziami do administracji realizacji kampanii oraz systemem ERP firmy SAP.

„Wybraliśmy gotowe rozwiązanie update dla firm z branży „media” wspierające pracę handlowców i account managerów przy sprzedaży reklam oraz kontakty z domami mediowymi. Szczególnie zależało nam na szybkim uruchomieniu podstawowej funkcjonalności w terminie dwóch miesięcy od rozpoczęcia projektu. Nie bez znaczenia przy wyborze dostawcy było udokumentowane doświadczenie w naszej branży.” – powiedział Bogdan Rowiński, Dyrektor Działu Obsługi Klienta.

update.seven to kompleksowe i elastyczne rozwiązanie CRM, które można wdrożyć szybko oraz łatwo dostosować do potrzeb firmy zarówno pod względem wielkości jak i funkcjonalności.

Źródło: www.update.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top