loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

Softwaremind wspiera sprzedaż w Sferii

 Ze względu na plany dynamicznego rozwoju oraz działania mające na celu intensyfikację sprzedaży firma Sferia S.A. poszukiwała rozwiązania, którego zadaniem będzie efektywne zarządzanie sprzedażą w różnych kanałach. Rozwiązanie miało zapewnić technologiczne wsparcie dla rosnącego biznesu i stale wzrastającej liczby Klientów. Firma wybrała System Wsparcia Sprzedaży firmy Software Mind


System, na którym firma już pracuje operacyjnie, wspiera automatyzację procesów biznesowych zachodzących w działach: Marketing, Obsługa Klienta, Wsparcie Sprzedaży, Dział Sprzedaży, dostarcza również raportów i zestawień dla Zarządu. System wspiera sprzedaż we wszystkich kanałach sprzedażowych firmy, czyli: Sprzedaż Bezpośrednia, Sprzedaż Detaliczna (salony), Sprzedaż Pośrednia (przez Partnerów). W zakres projektu wchodziła również integracja z systemem billingowym, systemem programowanego wybierania numerów, systemem skryptowym oraz kilkoma systemami peryferyjnymi.

System Wsparcia Sprzedaży Software Mind wspiera zarządzanie procesami biznesowymi związanymi z pozyskaniem Klienta, sprzedażą/odsprzedażą usług. Elementem wyróżniającym rozwiązanie od podobnych na rynku jest fakt, iż uwzględnia on specyfikę rynku telekomunikacyjnego – konwergencję usług i technologii, segmentację Klientów (Klient indywidualny, biznesowy i strategiczny), wykorzystuje dane o płatnościach, akcjach windykacyjnych, możliwych nadużyciach czy wskaźnikach retencyjnych oraz dostarcza specjalizowane raporty i analizy.

Źródło: www.softwaremind.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top