loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

SAS - wiodącym dostawcą analitycznego CRM w 2006 roku

SAS - dostawca rozwiązań CRM, Business Intelligence, ERPSAS Institute lider rynku Business Intelligence osiągnął w 2006 25% wzrost przychodów w  zakresie sprzedaży analitycznych rozwiązań CRM w regionie EMEA. Poza największymi krajami Europy, znaczący udział w osiągnięciu tego wyniku miały wdrożenia zrealizowane w Belgii, Portugalii, Izraelu i Polsce.  

 REKLAMA 
 ERP-VIEW.PL- STREAMSOFT 

Większość projektów zrealizowanych w oparciu o platformę SAS® Customer Intelligence to wdrożenia rozwiązań typu SAS® Marketing Automation, a także SAS® Web Analytics, SAS® Credit Scoring, SAS® Digital Marketing, SAS® Interaction Management, SAS® Marketing Optimization.

Dobre wyniki osiągnięte przez SAS w 2006 roku  po raz kolejny plasują firmę na pozycji lidera aCRM w Europie. W październiku 2006 roku firma analityczna IDC w raporcie „Worldwide CRM Analytic Applications 2005 Vendor Shares: Consolidation Continues in an Expanding Market” sklasyfikowała SAS  na pierwszym miejscu wśród dostawców analitycznych rozwiązań CRM w Europie Zachodniej oraz na pierwszym miejscu na świecie w zakresie analityki predykcyjnej. 

Wiodąca pozycję SAS na świecie potwierdza również przyznany po raz czwarty z rzędu  tytuł wiodącego dostawcy  analitycznych rozwiązań CRM, którym firma została wyróżniona przez amerykański magazyn CRM w październiku 2006 roku. SAS otrzymał nagrodę „CRM Market Winner” w zakresie rozwiązań analitycznych i „CRM Market Leader” w zakresie rozwiązań Marketing Automation.

Rozwiązania SAS Customer Intelligence są budowane w oparciu o SAS® Enterprise Intelligence Platform – otwartą platformę technologiczną, która umożliwia zintegrowanie danych i wiedzy z całego przedsiębiorstwa i może być rozwijana i integrowana z innymi aplikacjami SAS oraz rozwiązaniami innych dostawców.  Rozwiązania SAS Customer Intelligence obsługują następujące procesy biznesowe: zarządzanie kampaniami marketingowymi, kampanie cross-sell/up-sell, utrzymanie klientów,  segmentacja klientów, email marketing, optymalizacja kampanii, zarządzanie efektywnością procesów marketingowych, web analytics i inne. Dzięki rozwiązaniom SAS przedsiębiorstwo posiada strategiczny pogląd na zachowanie i dochodowość poszczególnych klientów i może realizować efektywne i mierzalne działania marketingowe i sprzedażowe, które przekładają się na wzrost przychodów i zdobycie konkurencyjnej pozycji na rynku.

Źródło: www.sas.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top