loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

Polski Lek mobilny

SAGRA - CRM, SFA, zarządzanie relacjami z klientamiPolski Lek SA wdrożył mobilny system klasy SFA, FFA, CRM - EMIGO, obsługujący procesy biznesowe w kluczowych obszarach sprzedaży. To kolejny podmiot z rynku farmaceutyczno-medycznego, który korzysta z rozwiązań firmy Sagra Technology.
Funkcjonalności systemu CRM, wdrożonego przez Polski Lek w 2005 r. i uzupełnianego z czasem m.in. o opcje do obsługi specyficznego rynku aptecznego, przestały wystarczać. Kluczowy stał się stały dostęp do aktualnych informacji o realizacji zamówień.
Wyraźnie dostrzegliśmy, że brak bieżącej informacji o statusie zamówień powoduje niższą sprzedaż, nawet o kilkanaście procent – mówi Mirosław Smółka, Dyrektor Handlowy, Polski Lek S.A. - Skłoniło nas to do poszukiwania odpowiedniego rozwiązania. Ostatecznie wybraliśmy oprogramowanie firmy Sagra Technology, które posiada poszukiwaną przez nas funkcjonalność oraz jest zintegrowane z hurtowniami farmaceutycznymi, obsługującymi 90 proc. rynku aptecznego.
Dla Polskiego Leku jedną z najważniejszych funkcjonalności jest przejrzysta gospodarka magazynowa. Emigo umożliwia przekazywanie zamówień w formie elektronicznej, co zapewnia szybszy przepływ towarów, zmniejszenie zapasów i skrócenie czasu dostawy. Obecnie - za pośrednictwem Emigo - Polski Lek automatycznie przekazuje zamówienia do systemów magazynowych dystrybutorów. Rozwiązanie automatycznie rezerwuje towar i potwierdza realizację zamówień.
Dziś pracownicy firmy w każdym miejscu i o każdej porze mają dostęp do najbardziej aktualnych statusów zamówień i bieżących stanów magazynowych – mówi Piotr Stawarz, specjalista ds. wdrożeń w Sagra Technology.
Na co dzień Emigo wspiera pracę łącznie ok. 30 osób: sieci mobilnych przedstawicieli handlowych, a także menedżerów firmy. Rozwiązanie jest rozbudowywane – obecnie przyłączani są do niego kolejni dystrybutorzy produktów Polskiego Leku; przygotowana jest również funkcjonalność z zakresu obsługi promocji. Zakończenie tego procesu przewidziano na czerwiec.
Najważniejszym celem jest uzyskanie od 90 proc. naszych dystrybutorów pełnej informacji o statusie realizacji zamówień, generowanych przez dział sprzedaży, a także informacji o stanach magazynowych oraz bieżącej sprzedaży naszych produktów – deklaruje Mirosław Smółka - Szacujemy, że dzięki tym danym zwiększymy sprzedaż o 10 proc.
Źródło: www.sagra.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top

0 - Błąd: 0

0

OOM command not allowed when used memory > 'maxmemory'.

The Page you are looking for doesn't exist or an other error occurred.
Go back, or head over to the home page to choose a new direction.