Newsletter

loading...
Banner IFS 160x200 2017
loading...
enova365 490x120


TP SA stawia na OUTBOX w zakresie CRM

 Outbox zawarł i rozpoczął realizację umowy ramowej z Telekomunikacją Polską SA, największym operatorem telekomunikacyjnym w Europie Środkowej. W ramach kontraktu Outbox będzie wspierał operatora w zakresie usług informatycznych dotyczących relacji z Klientami (CRM). Umowę zawarto na maksymalną kwotę 20 mln złotych.

Czytaj więcej...

ITCube CRM zintegrowany z Symfonią w EMERSON-ie

 Emerson Network Power - Polski oddział globalnego lidera w dziedzinie Business-Critical ContinuityTM - gwarantowaniu ciągłości funkcjonowania systemów o krytycznym znaczeniu dla przedsiębiorstwa wdrożył system ITCube CRM - jedyny na Polskim rynku system klasy CRM w pełni zintegrowany z systemem Symfonia.

Czytaj więcej...

Contact Center oraz CRM w Invest Banku

 Wdrażany w Invest Banku SA system Comarch CRM Contact Center jest rozwiązaniem wspierającym pracę konsultantów Contact Center, należącym do platformy Comarch CRM, która była nagradzana jako najnowocześniejsze rozwiązanie informatyczne klasy CRM.

Czytaj więcej...

Rader wybiera CRM7

 Wyspecjalizowany dostawca kół i zestawów kołowych, firma Rader, po szczegółowej weryfikacji rynku CRM, podpisała umowę z poznańską firmą more7 Polska. CRM7 swoją bogata funkcjonalnością oraz łatwością integracji z systemami ERP, okazał się jedynym produktem w pełni wychodzącym naprzeciw wymaganiom klienta. Jednym z elementów wdrożenia jest integracja z wiodącym na rynku systemem finansowo - księgowym.

Nowa wersja Microsoft Dynamics CRM wkrótce na rynku

 Microsoft poinformował o zakończeniu prac nad nową wersją Microsoft Dynamics CRM, znaną pod kodową nazwą „Titan”. Nowa wersja produktu będzie oferowana w dwóch wersjach: Microsoft Dynamics CRM 4.0, jako usługa świadczona przez autoryzowanego partnera Microsoft oraz jako aplikacja do samodzielnego zainstalowania w firmie.

Czytaj więcej...

SAP prezentuje rozwiązanie CRM nowej generacji

 Firma SAP AG =przedstawiła najnowszą wersję rozwiązania SAP® Customer Relationship Management (SAP CRM – Zarządzanie relacjami z klientami), ważnego elementu pakietu SAP® Business Suite. Nowy, przełomowy produkt jest prosty w obsłudze, a jednocześnie na tyle funkcjonalny, by umożliwiać rozwiązywanie konkretnych wyzwań biznesowych. Został on zaprojektowany we współpracy z kluczowymi klientami oraz partnerami SAP.

Czytaj więcej...

CryoFlex z systemem  firmy More7

 CryoFlex Poland pionier w dziedzinie kriochirurgii , po długim poszukiwaniu zdecydował się na system poznańskiej firmy more7 Polska. Bogata funkcjonalność CRM7 i doświadczenie na rynku CRM wyszły naprzeciw dużym wymaganiom , jakie postawił CryoFlex. Zoptymalizowany proces wdrożenia oraz profesjonalizm w obsłudze pozwoli na szybkie i sprawne uruchomienie CRM7 w firmie klienta!

 

Oracle liderem CRM w Europie Zachodniej

 W swoim najnowszym raporcie „Western Europe CRM Applications Competitive Analysis 2007” firma IDC podaje, że Oracle jest największym zachodnioeuropejskim dostawcą systemów do zarządzania kontaktami z klientem (Customer Relationship ManagementCRM). Według raportu firma Oracle miała w 2006 r. 15-procentowy udział w zachodnioeuropejskim rynku tych aplikacji, o wartości 2,2 mld EUR. W badaniach oceniano największych dostawców systemów CRM w różnych kategoriach — z podziałem na kraje, zakresy funkcjonalności, wielkość klientów i oferowane modele wdrażania.

Czytaj więcej...

update zwycięzcą CRM Excellence Test

update - dostawca systemów CRMupdate software AG, wiodący europejski producent rozwiązań CRM z siedzibą w Wiedniu, obecny również w Polsce poprzez oddział – firmę update CRM S.A., uzyskał pierwsze miejsce w CRM Excellence Test 2007 ze swoim rozwiązaniem CRM update.seven. Test porównawczy został przeprowadzony przez Gesellschaft zur Prüfung von Software mbH – Zrzeszenie na rzecz Testowania Oprogramowania, oraz konsultanta biznesowego z dziedziny CRM, Stephana Bauriedel .

Czytaj więcej...

CRM dla Kredyt Banku i Warty

Wola Info - dostawca rozwiązań ERP, CRM, Business IntelligenceWola Info podpisała list intencyjny w sprawie podjęcia inicjatywy wdrożenia systemu CRM dla Kredyt Bank S.A. oraz Towarzystwa Ubezpieczeń i Reasekuracji WARTA S.A.

Czytaj więcej...

CRM operacyjny - nowość w ofercie Trimtab

TrimtabFirma Trimtab S.A. przedstawia nowy standard systemu CRM. Rozwiązanie to w pełni wspiera działy handlowe i marketingowe firm, opierając je na modelu Business Process Management.

Czytaj więcej...

Finance Service wybiera OKAY CRM

Clix Software Sp. z o.o., firma specjalizująca się w tworzeniu oprogramowania CRM dla małych i średnich przedsiębiorstw, ogłosiła, że zakończono wdrożenie OKAY CRM w firmie Finance Service

Czytaj więcej...

CRM w CID Lines

 CID Lines oddział międzynarodowego koncernu, producenta środków mających na celu utrzymanie higieny rozpoczęła wdrożenie systemu CRM7. O wyborze dostawcy zdecydowała (nie tylko cenowa) atrakcyjność oferty oraz doświadczenie more7 na rynku systemów klasy CRM.

CRM firmy more7 zdobywa kolejnych klientów

 Firma mor7 poinformowła o trzech nowych wdrożeniach flagowego rozwiązania - systemu CRM7. 
Do grona klientów dołączyły firmy: MPS Sp. z o.o., Time Work oraz Data System.

Czytaj więcej...

Gruner + Jahr decyduje się na update CRM

update - dostawca systemów CRMGruner+Jahr Polska – wydawca m.in. takich tytułów jak „Gala”, „Claudia”, „Glamour” i „National Geographic” – podjął decyzję o wyborze rozwiązania CRM update.seven firmy update CRM S.A.. Wersja branżowa systemu CRM (Zarządzanie Relacjami z Klientami) dla Mediów zostanie wdrożona w działach sprzedaży i marketingu G+J.

Czytaj więcej...

Polkomtel wybiera Oracle Siebel CRM

 Oracle Polska informuje, że w firmie Polkomtel SA rozpoczęło się wdrożenie rozwiązania do obsługi klienta i zarządzania sprzedażą opartego na systemie Oracle Siebel CRM. Jest to już druga w ostatnim czasie - po wdrożeniu w ITI Neovision - implementacja tego systemu, która po ukończeniu będzie jedną z największych instalacji Siebel CRM w Polsce.

Czytaj więcej...

Infovide-Matrix będzie wdrażać rozwiązanie update CRM

 Infovide-Matrix S.A. – wiodący dostawca usług konsultingowych i innowacyjnych rozwiązań IT, lider polskiego rynku CSI (Consulting & Solutions Implementation) – oraz spółka update CRM S.A. – czołowy europejski dostawca rozwiązań CRM – podpisały umowę partnerską. W ten sposób Infovide-Matrix poszerza zakres świadczonych usług o sprzedaż licencji i wdrożenia rozwiązania CRM update.seven. Natomiast update CRM dzięki porozumieniu rozwija sieć sprzedaży i kompetencji wdrożeniowych w Polsce.

Czytaj więcej...

Termolan wybiera CRM firmy Logotec

 Firma Termolan Sp. z o.o. z sukcesem zakończyła wdrożenie systemu CRM  służącego do zarządzania relacjami z Klientem ( Logotec CRM9000 WE). Oprócz implementacji typowych funkcji CRM wzbogaconych o zarządzanie dokumentami i przepływem informacji, zbudowany został interfejs do wykorzystywanego przez Termolan systemu klasy ERP – Alfa. Zakres integracji dotyczył uwspólnienia kartoteki kontrahentów, faktur sprzedażowych oraz płatności.

Czytaj więcej...

Comarch Loyalty Management w Alma Market

 Comarch Loyalty Management, jeden z najbardziej zaawansowanych technologicznie i funkcjonalnie systemów do obsługi programów lojalnościowych na świecie, został wdrożony w sieci delikatesów Alma. Zapewni on wsparcie realizacji prestiżowego programu lojalnościowego - Klubu Konesera, który skierowany jest do najlepszych klientów sieci.

Czytaj więcej...

SAP CRM w Grupie Żywiec

 Zakończył się kolejny ważny etap jednego z największych projektów SAP CRM w Europie. Z wdrożonych przy wsparciu BCC rozwiązań korzysta ponad 1300 użytkowników.

Czytaj więcej...

IFS CRM w Grupie Paradyż

Grupa Paradyż konsekwentnie rozwija swój system wspierający zarządzanie oparty o IFS Applications. Rozszerzenie wdrożenia o rozwiązanie IFS CRM całkowicie zmieniło sposób prowadzenia biznesu w firmie i usprawniło pracę jej przedstawicieli handlowych.

Czytaj więcej...

Softwaremind wspiera sprzedaż w Sferii

 Ze względu na plany dynamicznego rozwoju oraz działania mające na celu intensyfikację sprzedaży firma Sferia S.A. poszukiwała rozwiązania, którego zadaniem będzie efektywne zarządzanie sprzedażą w różnych kanałach. Rozwiązanie miało zapewnić technologiczne wsparcie dla rosnącego biznesu i stale wzrastającej liczby Klientów. Firma wybrała System Wsparcia Sprzedaży firmy Software Mind

Czytaj więcej...

Fellowes SA wybrało ITCube CRM

 Firma ICsolutions zakończyła wdrożenie autorskiego systemu ITCube CRM w firmie Fellowes S.A. Fellowes S.A. to polski oddział miedzynarodowej firmy (posiadającej oddziały w ponad 70 krajach) z siedzibą w Warszawie. W asortymencie firmy znajdują się niszczarki dokumentów, akcesoria komputerowe, systemy archiwizacji kartonowej, systemy prezentacji i akcesoria audio-wideo.

Czytaj więcej...

Software Mind wdrożył System Wsparcia Serwisu w Arcus S.A.

 Firma Software Mind wdrożyła własne rozwiązanie - System Wsparcia Serwisu w firmie Arcus S.A., specjalizującej się w dostawach rozwiązań z zakresu zarządzania pełnym cyklem życia dokumentu oraz rozwiązań z zakresu zarządzania strumieniem korespondencji masowej.

Czytaj więcej...

CRM dla doradców HR

 Fild.NET zakończył wdrożenie systemu CRM w firmie Extended Disc Polska, zajmującej się doradztwem w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi.

Czytaj więcej...

Insoft CRM w kancelarii Wardyński i Wspólnicy

 Kancelaria prawnicza Wardyński i Wspólnicy zakończyła wdrożenie systemu Insoft CRM – System Obsługa Kancelarii, którego celem jest zarządzanie zgromadzoną wiedzą i procesami pracy w Kancelarii.

Czytaj więcej...

Clear Channel wybrał IT Cube CRM

 Firma ICsolutions zrealizowała kolejne wdrożenie systemu ITCube CRM. Do grona ponad 200 klientów dołączyła firma Clear Channel. Clear Channel Poland jest polskim oddziałem największego na świecie koncernu reklamy zewnętrznej - Clear Channel Worldwide specjalizującego się także w radiu, telewizji oraz organizowaniu wielkich widowisk artystycznych i sportowych na żywo.

Czytaj więcej...

CRM dla hoteli

 Wraz z wyborem przez organizację Fundacja „Krzyżowa” dla Porozumienia Europejskiego systemu CRM firmy more7 Polska, system ten zagościł w branży usług hotelarskich w szczególności w ośrodkach organizujących wieloosobowe spotkania, szkolenia i imprezy integracyjne dla firm i innych organizacji.

Czytaj więcej...

System wsparcia sprzedaży w Fortis Bank Polska

 Firma Software Mind wdrożyła w Fortis Bank Polska własne rozwiązanie Software Mind Sales Support System, którego głównym zadaniem jest wsparcie procesu organizacji sprzedaży w zakresie planowania aktywności sprzedażowych oraz pomiar jej efektywności

Czytaj więcej...

Wdrożenie systemu CRM w Sowa Druk

 W grudniu 2006 firma zdecydowała się na wdrożenie systemu Logotec CRM9000 Web Edition. Umowa na dostawę i wdrożenie podpisana została z firmą Logotec Enterprise S.A. z Wrocławia. U podstaw decyzji o rozpoczęciu procesu wyboru systemu leżała potrzeba uporządkowania całości spraw związanych z obsługą i zarządzaniem relacjami z klientem (CRM) wraz z obiegiem informacji wewnątrz firmy.

Czytaj więcej...

Microsoft wdraża własny system CRM

 Microsoft Dynamics, odpowiedzialny za rozwiązania biznesowe, wdrożył własne narzędzie do zarządzania relacjami z klientami – Microsoft CRM. Wdrożenie umożliwi pracownikom działu korzystanie z systemu z poziomu aplikacji Microsoft Outlook. Pozwoli także na łatwe wyszukiwanie, elastyczne dostosowywanie go to potrzeb działu oraz integrację z dotychczas wykorzystywanym systemem Siebla. Wdrożenie Microsoft CRM w Dynamics w centrali firmy w Redmond jest pierwszym krokiem w planowanej przez firmę globalnej migracji z systemu Siebel na Microsoft CRM.

Czytaj więcej...

Polanowscy Nieruchomości z CRM

 Fild.NET - spółka specjalizująca się w rozwiązywaniu problemów biznesowych średnich i dużych przedsiębiorstw w oparciu o oprogramowanie Microsoft – rozpoczęła wdrożenie systemu CRM w Polanowscy Nieruchomości sp. z o.o., firmie zajmującej się kompleksową obsługą rynku nieruchomości.

Czytaj więcej...

Jutrzenka stawia na precyzyjny monitoring sprzedaży

Eurosoft InventZa sprawą wdrożenia dwóch rozwiązań firmy EuroSoft Invent - EuroConnector i EuroGIS - Grupa Jutrzenki będzie mogła ściślej kontrolować sprzedaż 40 tysięcy ton słodyczy, bakalii, herbat i przypraw, które rocznie trafiają na rynek z jej zakładów.

Czytaj więcej...

CRM w ElektroEko

Newitech - dostawca systemów CRMNewitech wdraża w ElektroEko informatyczny system CRM NIL 3S. Rozwiązanie będzie wspomagać działania organizacji w obszarze zarządzania logistyką, relacjami z klientami oraz wewnętrznego obiegu informacji.

Czytaj więcej...

Pfleiderer Prospan oraz Grajewo wybrały Insoft CRM

Insoft - producent systemów ERP, CRMPfleiderer Grajewo S.A. i Pfleiderer Prospan S.A. wiodący europejscy dostawcy dla przemysłu meblarskiego wdrożyły w swoich lokalizacjach wielojęzyczną wersję aplikacji INSOFT CRM - dostosowaną do specyficznych warunków jakimi kieruje się rynek surowca drzewnego.

Czytaj więcej...

Oracle w Kwadrancie Liderów CRM

Oracle - producent systemów CRM, ERP, Business IntelligenceFirma Oracle poinformowała, że znajdujące się w jej ofercie oprogramowanie Siebel CRM znalazło się w polu liderów Magicznego Kwadrantu (Magic Quadrant) firmy Gartner w kategorii systemów klasy CRM Customer Service Contact Center*. Gartner ocenia producentów oprogramowania umieszczanych w poszczególnych polach tego kwadrantu na podstawie kompletności wizji i zdolności do jej realizacji.

Czytaj więcej...

Rozwiązanie klasy CRM w Alma Market SA

Comrach - producent systemów ERP, CRM, Business IntelligenceComarch podpisał umowę na wdrożenie systemu lojalnościowego Comarch Loyalty Management w sieci ekskluzywnych delikatesów Alma prowadzonych przez Alma Market SA. System lojalnościowy już w 2007 roku obejmie swoim działaniem kilkanaście lokalizacji, w których realizowany będzie program lojalnościowy "Klub Konesera". W przyszłości planowany jest dynamiczny rozwój przedsięwzięcia, zakładający objęcie nim kolejnych partnerów.

Czytaj więcej...

LogIn media wybiera CRM od acSoftware

acSoftware - producent systemów CRMWydawnictwo LogIn Media, właściciel branżowych portali internetowych takich jak e-dach.pl i e-mieszkanie.pl, wybrało już dostawcę oprogramowania CRM. Wymogi i oczekiwania Wydawnictwa idealnie spełnia  System ProfitCRM firmy Ac.Software. Aktualnie trwają rozmowy dotyczące terminu wdrożenia i cyklu szkoleń dla pracowników.

Fild.NET z kompetencją CRM

Fild.net - dostawca systemów CRMFild.NET - spółka specjalizująca się w rozwiązywaniu problemów biznesowych średnich i dużych przedsiębiorstw w oparciu o oprogramowanie Microsoft - zdobyła kompetencję Microsoft Business Solutions ze specjalizacją w obszarze CRM i została tym samym Złotym Partnerem Microsoft w czwartej kategorii.

Czytaj więcej...

more7 wdraża system CRM w Kopalni Soli Kłodawa

more7 - producent systemu CRMmore7 Polska realizuje wdrożenie autorskiego systemu CRM we współpracy z firmą ComArch S.A. w Kopalni Soli w Kłodawie. Omawiane wdrożenie jest wynikiem zacieśniającej się współpracy obu firm informatycznych w zakresie integracji systemu CRM7 z flagowym rozwiązaniem ERP – CDN Egeria.

Czytaj więcej...

loading...
loading...
loading...

Controlling w służbie produkcji

Webinar z cyklu "Przemysł 4.0" - Produkcja Made in Poland. Na drodze do Przemysłu 4.0

MES, czy ERP?

Kilka przemyśleń Przemysława Kędzierskiego - Product Ownera obszaru Produkcja firmy BPSC- na temat...

Co czwarta instytucja finansowa w Europie...

Już 1 na 4 instytucje z sektora finansowego odnotowała incydenty naruszenia cyberbezpieczeństwa –...

Bez innowacji firmy nie maja szans na...

Cyfrowa transformacja może przynieść europejskiej gospodarce wzrost PKB o co najmniej 2,1 proc.

20170424 ERP dla produkcji
Show Panel
ENOVA365 KWADRAT
Show Panel
  • eqsystembaner