loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

Oracle w Kwadrancie Liderów CRM

Oracle - producent systemów CRM, ERP, Business IntelligenceFirma Oracle poinformowała, że znajdujące się w jej ofercie oprogramowanie Siebel CRM znalazło się w polu liderów Magicznego Kwadrantu (Magic Quadrant) firmy Gartner w kategorii systemów klasy CRM Customer Service Contact Center*. Gartner ocenia producentów oprogramowania umieszczanych w poszczególnych polach tego kwadrantu na podstawie kompletności wizji i zdolności do jej realizacji.

Jak stwierdza biuro Gartner w swoim raporcie: "Liderzy rynku wymienieni w stosownym polu Magicznego Kwadrantu to firmy które udowodniły, że posiadają wizję oczekiwań rynku i które potrafiły tę wizję zrealizować przez dostarczenie odpowiednich produktów i usług, doskonałe wyniki sprzedaży, a także przez referencje w różnych branżach i regionach geograficznych. Cechą charakterystyczną Lidera jest także dostarczanie rozwiązań otwartych, zamiast zmuszania klientów do nabywania specyficznych systemów, zamkniętych w kręgu technologii tylko jednego dostawcy".

"Użytkownicy przyznają, że nasz system Siebel CRM daje im więcej możliwości biznesowych i daje wielką elastyczność w operowaniu danymi klientów, a także spełnia wszystkie wymagania dotyczące szybkości, oszczędności i automatyzacji procesów w centrach usługowych oraz działach serwisowych" - powiedział Mike Betzer, wiceprezes Oracle ds. strategii CRM. "Uznanie firmy Gartner i umieszczenie Siebel CRM w polu liderów Magicznego Kwadrantu w kategorii systemów Customer Service Contact Center jest kolejnym dowodem sukcesu naszej strategii CRM oraz zaangażowania Oracle w działaniu na rzecz klientów i rozwoju rynku".

Pełna wersja raportu "Magic Quadrant for CRM Customer Service Contact Center" z marca 2007 została na prośbę Oracle udostępniona bezpłatnie pod adresem: http://www.mediaproducts.gartner.com/reprints/oracle/146508.html

Źródło: www.oracle.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top