loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

Oracle CRM On Demand w wersji 17

ORACLE - CRM, Business IntelligenceSystem Oracle CRM On Demand w wersji 17 to najnowsza wersja oprogramowania Oracle udostępnianego w formie usługi hostingu, która stanowi dowód ciągłego dążenia firmy do unowocześniania systemu CRM. W wersji tej wprowadzono rozbudowane funkcje prognostyczne i analityczne, które zapewniają użytkownikom lepszy wgląd w dane ułatwiające podejmowanie decyzji oraz pozwalają zwiększyć produktywność
Do nowych funkcji prognostycznych udostępnianych przez system Oracle CRM On Demand w wersji 17 należą m.in.: elastyczne kalendarze finansowe umożliwiające zwiększenie produktywności działań biznesowych, możliwość prognozowania zarówno przychodów, jak i sprzedaży ilościowej, oraz funkcja porównywania informacji rzeczywistych z prognozami bieżącymi i historycznymi.

Aby zwiększyć produktywność sprzedaży, w Oracle CRM On Demand 17 wprowadzono liczne rozszerzenia ułatwiające korzystanie z systemu oraz nowy, przeprojektowany interfejs użytkownika. Zespoły handlowców mogą dostosować ten interfejs do własnych preferencji. Pozwala on im także szybko docierać do odpowiednich informacji dzięki nowej funkcji Head-Up Display, lepiej zarządzać listami oraz dostosowywać do własnych potrzeb etykiety pól w module Oracle Mobile Sales Assistant.

System Oracle CRM On Demand pomaga skrócić czas administrowania dzięki zautomatyzowanej migracji oraz narzędziom do ładowania danych. Należy do nich m.in. narzędzie Oracle Migration Tool On Demand służące do migracji zasobów pomiędzy środowiskami oraz narzędzie Oracle Data Loader On Demand umożliwiające tworzenie, aktualizowanie i usuwanie dużych woluminów danych.

Rozszerzona funkcja zarządzania kontaktami z partnerami zapewnia obsługę delegowanych przez partnerów funkcji administracyjnych i analitycznych służących do rejestracji zawartych transakcji, zarządzania finansowaniem, strumieniem sprzedaży itd.

Oprócz 18 dotychczas obsługiwanych języków, system zapewnia dodatkowo obsługę języka brazylijskiego, portugalskiego i norweskiego oraz obsługę wielowalutowości.

Wersja Oracle CRM On Demand Life Sciences Edition udostępnia wyjątkowe możliwości szybkiego przygotowywania prezentacji handlowych oraz uproszczonego zarządzania próbkami i przygotowywania raportów. Z wersji Oracle CRM On Demand Life Sciences Edition mogą korzystać offline zarówno przedstawiciele handlowi, jak i specjaliści ds. obsługi klientów.
Podejmując decyzje na temat wdrożenia nowego systemu CRM czy też aktualizacji systemu istniejącego, podstawowe kwestie rozważane przez wiele przedsiębiorstw sprowadzają się w zasadzie do jednego pytania: „A kiedy ta inwestycja się zwróci? ― powiedział Robert P. Mahowald, wiceprezes firmy IDC. „Korzyści biznesowe zapewnianie przez system CRM są niezaprzeczalne. Kiedy jednak wdraża się taki system na zasadzie oprogramowania udostępnianego w formie usługi (software-as-a-service), klienci mogą liczyć na bardzo szybki zwrot z dokonanych inwestycji oraz na naturalną przewidywalność projektu. Usługa CRM udostępniana w hostingu, która wspomaga produktywność zespołu handlowców, oferuje funkcje analityczne oraz gotowe aplikacje branżowe, sprawia że większość użytkowników odpowie sobie na to pytanie sama, a odpowiedź będzie brzmiała: 'natychmiast'.
Oracle wprowadza wciąż nowe innowacje i udostępnia klientom zapewniającą największe korzyści oraz najbardziej zaawansowaną i kompleksową, najlepszą w swojej klasie usługę hostowaną dla systemu CRM ― powiedział Charles Phillips, prezes Oracle. Nowy system Oracle CRM On Demand 17 pomoże klientom uzyskać pełniejszy wgląd w dane ułatwiające podejmowanie decyzji, zwiększyć wydajność sprzedaży oraz obniżyć koszty. Pokazuje również, jak firma Oracle spełnia podstawowe wymogi przedsiębiorstw dotyczące lepszego wykorzystywania możliwości biznesowych oraz uzyskiwania lepszych wyników finansowych.
Źródło: www.oracle.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top

0 - Błąd: 0

0

OOM command not allowed when used memory > 'maxmemory'.

The Page you are looking for doesn't exist or an other error occurred.
Go back, or head over to the home page to choose a new direction.