loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

Mobilny Microsoft Dynamics CRM

 Microsoft poinformował o wprowadzeniu na rynek serwisu stworzonego przez firmę Logotec Engineering, umożliwiającego mobilne korzystanie z systemu Microsoft Dynamics CRM. Serwis umożliwia tworzenie mobilnych odpowiedników oprogramowania CRM, dzięki którym użytkownik uzyskuje dostęp do danych za pośrednictwem urządzeń mobilnych wyposażonych w system Windows Mobile.


Serwis powstał na bazie platformy Mobile@Connector stworzonej przez firmę Logotec Engineering – certyfikowanego partnera Microsoft Gold Certified Partner.

Serwis działa zarówno z oprogramowaniem Microsoft CRM w wersji 4.0, jak i 3.0, instalowanej lokalnie u klienta lub hostowanej przez partnera. Pobieranie, instalacja i przygotowanie mobilnego rozwiązania zajmuje użytkownikowi kilkanaście minut. Pozwala ono na dostęp do danych przechowywanych w systemie Microsoft Dynamics CRM za pośrednictwem urządzenia mobilnego, bez względu na to, czy użytkownik jest online, czy offline. Rozwiązanie zachowuje wszelkie modyfikacje systemu CRM.

Rejestracja w serwisie zajmuje zaledwie kilka minut i odbywa się automatycznie. W tym czasie rozwiązanie zostaje pobrane do urządzenia mobilnego, a następnie skonfigurowane zgodnie z konfiguracją źródłowego systemu CRM. Wszystkie dokonywane w systemie Microsoft Dynamics CRM zmiany są automatycznie dostępne również w aplikacji mobilnej. Rozwiązanie zapewnia pełną synchronizację, bez względu na to, czy użytkownik korzysta z połączenia przewodowego czy bezprzewodowego. Rozwiązanie zapewnia również dostęp do terminów, zadań i wiadomości e-mail w Microsoft Dynamics CRM. Poza standardowymi ustawieniami i modyfikacjami Microsoft Dynamics CRM, Mobile@Connector pozwala na wprowadzanie dalszych zmian w interfejsie użytkownika: kontrola widoczności pól i danych, reguły poprawności itp.

„Rozwiązanie Logotec Engineering jest doskonałym wyjściem dla pracowników mobilnych, którzy również poza biurem potrzebują stałego dostępu do systemu CRM i zawartych w nim danych. Jestem przekonany, że rozwiązanie spotka się z dużym zainteresowaniem użytkowników, a łatwość i wygoda jego użytkowania sprawią, że stanie się on nieodzownym elementem ich codziennej pracy” – powiedział Mariusz Wołodźko, szef grupy biznesowej Microsoft Dynamics w polskim oddziale Microsoft.

Źródło: www.microsoft.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top