loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

Mobilne wsparcie sprzedaży w KRKA-POLSKA

SAGRAKRKA-POLSKA, rodzimy oddział jednej z wiodących firm farmaceutycznych Europy Środkowo-Wschodniej, wdrożył mobilny system – Emigo. System, należący do rozwiązań klasy SFA, FFA, CRM, obsługuje wszystkie procesy w kluczowych obszarach pracy przedstawicieli. KRKA-POLSKA dołączyła do grona ponad 150 dużych i średnich firm, w których na co dzień z systemu korzysta ponad 5 000 pracowników działów marketingu, sprzedaży, IT, logistyki.
Dzięki rozwiązaniu firmy Sagra Technology przedstawiciele KRKA-POLSKA posiadają dostęp do informacji o produktach firmy w hurtowniach. System automatycznie przetwarza informacje, które dotychczas pracownik wprowadzał ręcznie: m.in. o klientach, dane inwentaryzacyjne, ankiety satysfakcji, prezentacje produktów. Przedstawiciele odbywają codziennie więcej wizyt, co w skali miesiąca daje kilkudziesięcioprocentowy wzrost liczby odwiedzanych klientów. Wyższa wydajność przekłada się na efektywność firmy.
Obecnie z systemu korzysta 50 przedstawicieli i menedżerów z całej Polski. Dla nas istotne są pozytywne efekty wdrożenia systemu: większy komfort w administracji oraz wyższa wydajność – mówi Mitja Repše, Dyrektor ds. Sprzedaży KRKA-POLSKA Sp. z o.o.
Wspomaganie logistyki

Automatyczną wymianę danych między firmą KRKA a jej dystrybutorami zapewnia rozwiązanie Sagra Technology – Integra. Jego wdrożenie pozwoliło uniknąć konieczności wysyłania danych (np. informacji o nowym produkcie oraz zmianach cenowych produktów) pocztą elektroniczną czy faksem i sprawiło, że trafiają one bezpośrednio do systemu odbiorcy (nie trzeba ich wprowadzać ręcznie). Zastosowanie Integry usprawniło też procesy logistyczne. Obecnie dystrybutorzy regularnie przesyłają stany magazynowe, co pozwala wyeliminować konieczność dokonywania ich telefonicznej weryfikacji, a dodatkowo umożliwia przedstawicielom zabezpieczenie wystarczającego zapasu oraz przewidywanie braków towarów.

System autorstwa Sagra Technology, który wdrożono w firmie KRKA w pierwszym kwartale br., jest w dalszym ciągu rozwijany, m.in. przyłączani są kolejni dystrybutorzy. Wdrożenie poprzedził kilkumiesięczny test.

Źródło: www.sagra.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top