loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

Microsoft Dynamics CRM ponownie wśród liderów „Magicznego Kwadranta”

Rozwiązanie biznesowe firmy Microsoft – Microsoft Dynamics CRM ponownie zostało zaliczone do grona liderów najnowszego badania niezależnej firmy Gartner „Magic Quadrant for Sales Force Automation”, zaś jego wersję online wyróżniono tym tytułem po raz pierwszy. Od 2011 roku, kiedy oddzielono Microsoft Dynamics w modelu on-premise od wersji online i przyznano tytuły w dwóch osobnych kategoriach, system Microsoft Dynamics CRM Online zajmował dotychczas pozycję wizjonera.


Raport Gartnera „Magic Quadrant for Sales Force Automation” co roku wyróżnia dostawców rozwiązań na podstawie ich efektywności i kompleksowości wizji, nominując firmy w czterech kategoriach: liderzy, pretendenci, wizjonerzy i gracze niszowi. Według badania w gronie liderów znalazły się firmy, które prezentują jasno określoną wizję rynkową, która wskazuje, w jaki sposób technologia może wspomóc specjalistów ds. sprzedaży w osiąganiu ich celów biznesowych. Liderzy realizują tę wizję poprzez dostarczanie produktów i usług oraz potwierdzanie swojej pozycji w postaci przychodów i zysków. Liderzy raportu mogą też się pochwalić licznymi wdrożeniami w różnych branżach w Ameryce Północnej, regionie EMEA oraz Azji i Pacyfiku, które obejmują jednostki powyżej 500 użytkowników.

Wyróżniając Microsoft Dynamics CRM w wersji on-premise tytułem lidera rynku, firma Gartner podkreśliła takie zalety oprogramowania jak możliwość łatwej integracji z innymi technologiami firmy Microsoft (np. Microsoft Visual Studio, SharePoint, Lync czy Outlook), wysoki poziom „user experience”, dostęp do szerokiej sieci partnerów wdrożeniowych, oferujących indywidualne funkcjonalności dostosowane do potrzeb różnych branż, a także współdziałanie między rozwiązaniem w wersji on-premise i SaaS. Oceniając rozwiązanie Microsoft Dynamics CRM Online, zwrócono natomiast uwagę na model danych spójny z rozwiązaniem w wersji on-premise, atrakcyjny model cenowy oparty na zasadzie miesięcznego abonamentu za użytkownika, wzrost inwestycji w inne produkty Microsoft, takie jak SharePoint, Lync, Yammer czy Skype, a także nowe procesy zorientowane na zwiększenie poziomu „user experience”.
Tegoroczny raport Gartnera pokazuje jednoznacznie, że wersja online naszego rozwiązania CRM przeszła dynamiczny rozwój i zyskała uznanie wśród szerokiej grupy odbiorców, podobnie jak oprogramowanie w modelu on-premise. To dla nas ogromny sukces, a także motywacja do dalszej pracy nad udoskonalaniem naszych aplikacji biznesowych i wprowadzaniem nowych funkcjonalności w odpowiedzi na trendy rynkowe i potrzeby klientów. Już jesienią tego roku czeka nas premiera Microsoft Dynamics CRM 2013, która zaskoczy użytkowników wieloma usprawnieniami – komentuje Adam Komorowski, dyrektor działu aplikacji biznesowych w polskim oddziale Microsoft.
Oprócz wyróżnienia rozwiązań oferowanych przez różne firmy, raport Gartnera identyfikuje również obecne i przyszłe trendy rynkowe. W 2012 roku inwestycje w aplikacje sprzedażowe sięgnęły 4,7 mld dolarów. Wdrożenia tego typu rozwiązań w dalszym ciągu koncentrują się na podstawowych funkcjonalnościach dla rachunków, kontaktów, procesów i operacji sprzedażowych. Badanie podkreśla także nowe trendy w dziedzinie aplikacji, takie jak mobilność czy sieci społecznościowe, które wciąż zyskują na znaczeniu.

Najnowsza wersja raportu „Magic Quadrant for Sales Force Automation” jest dostępna na stronie:
http://www.gartner.com/technology/reprints.do?id=1-1HA4SNM&ct=130717&st=sb

Źródło: MICROSOFT

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top