loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

Microsoft Dynamics CRM Online wspomaga rozwój Targów Frankfurt Przedstawicielstwo w Polsce

Targi Frankfurt – jedyne oficjalne przedstawicielstwo Messe Frankfurt w Polsce – wdrożyły rozwiązanie Microsoft Dynamics CRM Online w celu usprawnienia obsługi organizacji targów i wyjazdów na poszczególne wydarzenia oraz efektywnego przetwarzania informacji na temat kontrahentów.

 
 
Targi Frankfurt Przedstawicielstwo w Polsce działa na rynku od 2007 roku, ułatwiając polskim firmom udział w imprezach organizowanych przez jednego z największych na świecie organizatorów targów branżowych. W związku z dynamicznym rozwojem oraz stałym pozyskiwaniem nowych kontrahentów, firma potrzebowała spójnego systemu pozwalającego na gromadzenie i efektywne przetwarzanie informacji o wystawcach, odwiedzających i mediach, a także narzędzia do zarządzania kontaktami. Ważna była też integracja systemu z portalem dla kontrahentów i odwiedzających.

Organizacja zdecydowała się na implementację systemu Microsoft Dynamics CRM Online. Kluczowym elementem wdrożenia była integracja rozwiązania z internetowym portalem dla kontrahentów i odwiedzających, który umożliwia przeglądanie informacji na temat uczestników, wykupienie karty wstępu na konkretne targi oraz zadawanie pytań dotyczących wyjazdu na wybraną imprezę.

Microsoft Dynamics CRM Online usprawnił szereg działań realizowanych przez placówkę, takich jak procesy obsługi wystawców, sprzedaży biletów, obsługi wyjazdów czy wsparcia relacji z mediami. Ważnym usprawnieniem okazało się także zwiększenie efektywności zarządzania projektami, skrócenie czasu przygotowania raportów ze zrealizowanych imprez targowych oraz kompleksowa obsługa fakturowania kart wstępu i wyjazdów.
Dzięki funkcjonalnościom systemu Microsoft Dynamics CRM, jak również rozwiązaniom specjalnie zaprojektowanym przez firmę Intersys, wyraźnej poprawie uległa obsługa potencjalnych wystawców i odwiedzających targi. Zastosowanie zintegrowanego rozwiązania wpłynęło również na szybsze przetwarzanie danych oraz na ich większą spójność – komentuje Piotr Łukaszewicz, Oficjalny Przedstawiciel Messe Frankfurt Gmbh w Polsce.
Targi Frankfurt Przedstawicielstwo w Polsce zyskały narzędzie umożliwiające dokonywanie segmentacji kontrahentów według wielu wybranych przez siebie kryteriów, a także hierarchizacji potencjalnych wystawców i odwiedzających w zależności od wyspecjalizowanych parametrów oraz obecności na zrealizowanych już imprezach targowych. Dzięki temu organizacja zyskała możliwość lepszego dopasowania wysyłanych informacji do poszczególnych grup potencjalnych klientów, a także zapewnienia kontrahentom obsługi na najwyższym poziomie.
Uwzględniając dane dostępne w systemie CRM dotyczące uczestnictwa naszych kontrahentów w poszczególnych imprezach targowych, możemy lepiej zaplanować sposób komunikacji z klientami, dopasowując go do ich potrzeb, i dotrzeć do naszych odbiorców z bardziej spersonalizowaną ofertą. Takie podejście nie tylko wzmacnia nasze relacje z dotychczasowymi partnerami, ale również ułatwia pozyskiwanie klientów z konkurencyjnych targów – przyznaje Piotr Łukaszewicz.
Źródło: MICROSOFT
 

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top