loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

Microsoft Dynamics CRM na urządzenia mobilne

Microsoft poinformował o nowej aktualizacji systemu CRM, która wejdzie na rynek w drugim kwartale 2012 roku. Jej podstawą jest wersja z listopada 2011 roku zawierająca rozwiązania do współpracy w wirtualnej sieci społecznościowej oraz usprawnienia dla firm korzystających z Microsoft Dynamics CRM w chmurze. Update rozwiązania umożliwi użytkownikom dostęp do jego zaawansowanych funkcjonalności za pomocą urządzeń mobilnych typu iPad, iPhone, Blackberry czy urządzeń z systemami Windows Phone 7 i Android.
Obecnie klienci potrzebują mieć nieograniczony dostęp do ważnych informacji biznesowych za pomocą wybranego urządzenia w dowolnym miejscu i czasie – powiedział Dennis Michalis, general manager, Microsoft Dynamics CRM. – Usprawnienia dostępne w nowej aktualizacji w połączeniu z możliwościami platformy Microsoft czynią Microsoft Dynamics CRM oczywistym wyborem dla każdego biznesu – dodaje.
Najnowszy Microsoft Dynamics CRM został wyposażony w rozbudowane funkcje społecznościowe oraz bezpieczne i skalowalne rozwiązania globalne. Co więcej, rozwiązanie stwarza możliwość obsługi przez wiele przeglądarek i platform internetowych, w tym różne wersje przeglądarki Internet Explorer oraz Chrome, Firefox i Safari, uruchamianych na komputerze PC, Macintosh-u i czy iPadzie.

Wirtualny CRM na urządzeniu mobilnym


System Microsoft Dynamics CRM Mobile dostarczy użytkownikom znane i proste w obsłudze funkcjonalności dostępne przez wiele urządzeń mobilnych, które znacząco usprawniają pracę działów sprzedaży, marketingu i obsługi klienta. Dzięki temu na przykład przedstawiciele handlowi czy pracownicy działu marketingu zyskają pełny dostęp do informacji na temat klientów i kampanii marketingowych przez 24 godziny na dobę i będą mogli spoza biura na bieżąco rozwiązywać pojawiające się problemy oraz zarządzać kampaniami.

Korzystając z technologii chmury, zaawansowanej platformy oraz mobilności rozwiązania, użytkownicy będą mogli bezpiecznie synchronizować swoje dane w trybie offline, co pozwoli im pozostawać w stałym kontakcie z klientami w każdych warunkach.

Dzięki możliwościom elastycznej platformy xRM, na której bazuje Microsoft DynamicsCRM, klienci będą również mogli łatwo uruchamiać rozszerzone aplikacje CRM dzięki bezproblemowej integracji pomiędzy Microsoft Dynamics CRM Mobile a istniejącym środowiskiem Microsoft Dynamics CRM.

Microsoft Dynamics CRM Mobile będzie dostępny w cenie wyjściowej wynoszącej 30 dolarów (USA) miesięcznie za jednego użytkownika, korzystającego maksymalnie z trzech urządzeń.

Dodatkowe usprawnienia social

Bazując na ostatniej listopadowej aktualizacji Microsoft Dynamics CRM, nowa wersja będzie zawierać jeszcze więcej możliwości działania w wirtualnej sieci. Rozbudowane i udoskonalone funkcje społecznościowe rozszerzą możliwości komunikowania się w czasie rzeczywistym, co pozwoli na jeszcze łatwiejsze zarządzanie informacjami o klientach, zapewniając efektywniejszą współpracę i większą produktywność działania.

Źródło: MICROSOFT

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top