loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

MICROSOFT DYNAMICS CRM dla Promedica24.pl

 Promedica24 jest wschodnioeuropejskim liderem w usługach opieki na rynku niemieckim. Promedica24 świadczy usługi opieki klientom indywidualnym - osobom starszym lub chorym w ich własnych domach, a także klientom instytucjonalnym.

Dodatkowo Promedica24 jest największą wyspecjalizowaną agencją rekrutacyjną w branży medycznej w Polsce, rekrutującą lekarzy i innych pracowników medycznych do klientów w Hiszpanii, Portugalii, Wielkiej Brytanii, Holandii, Belgii, Niemiec oraz w Polsce.

Poprzez dobór odpowiednio wykształconej i kompetentnej kadry pracowników świadczących oferowane przez firmę usługi, Promedica24 jest gwarantem najwyższej jakości świadczonych usług opiekuńczych, pielęgnacyjnych i rehabilitacyjnych.

Dążenie do ciągłego rozwoju i systematyczne udoskonalanie polityki jakości usług Promedica24 S.A., doprowadziło do podjęcia decyzji o wdrożeniu systemu Microsoft Dynamics CRM 4.0 i zintegrowanie z systemem Microsoft SharePoint Services 3.0.

Intersys Sp. z o. o. został wybrany jako profesjonalny oraz rzetelny wykonawca wdrożenia systemu CRM. Wybór firmy Intersys jako partnera wdrożeniowego poparty został wieloletnim doświadczeniem firmy w branży IT, szeroką gamą kompetencji m. in. w zakresie systemu Microsoft Dynamics CRM oraz licznymi referencjami od usatysfakcjonowanych klientów.

Dzięki ogromnym możliwościom modyfikacji aplikacji Microsoft Dynamics CRM 4.0 możliwe było szybkie wdrożenie systemu, który potrafiłby odzwierciedlić procesy biznesowe jakie zachodzą w firmie Promedica24 S.A.

Przed firmą Intersys stało wyzwanie stworzenia systemu, który byłby w stanie skutecznie scalać działania całej organizacji. System miałby wspierać wszystkie aspekty działalności firmy.

Po pierwsze konieczne było przeniesienie aktualnych i historycznych danych do nowego systemu, jak również uwzględnienie- nowych funkcjonalności systemu. Po drugie dostosowanie, oraz dzięki nowym możliwościom systemu Microsoft Dynamics CRM, zoptymalizowanie wielu zaimplementowanych wcześniej modyfikacji systemu głównie w zakresie integracji z innymi istniejącymi już systemami. Po trzecie system powinien odpowiednio zabezpieczać dane przed dostępem przez osoby nieuprawnione oraz wspierać kontrolę nad ich poprawnością oraz wprowadzonymi zmianami. Oczywistym jest więc, że baza danych systemu musiała spełniać rygorystyczne wymogi ustawy o ochronie danych osobowych.

Intersys sprostał wymaganiom stawianym przez klienta i stworzył system ‘szyty na miarę’, idealnie dostosowany do potrzeb i oczekiwań Promedica24 S.A.

Źródło: www.intersys.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top