Newsletter

loading...
2013_IFS_160x200
loading...

Microsoft Dynamics CRM 2016 dostępny dla klientów

W trakcie odbywającej się w Barcelonie konferencji Convergence EMEA, Microsoft ogłosił oficjalną dostępność nowej wersji rozwiązania klasy CRM – usługi Microsoft Dynamics CRM 2016 w wersjach on-line (chmurowej) oraz on-premise (instalowanej lokalnie na serwerach firmy).


  REKLAMA  
  IFS Banner 290x250 2015  


Obecna edycja systemu jest najbardziej zaawansowaną wersją CRM w dotychczasowej historii rozwoju produktu. Dynamics CRM 2016 posiada nowe funkcjonalności w obszarze analityki biznesowej, mobilności oraz obsługi aplikacji, ze szczególnym naciskiem na produktywność. Usprawnienia mają na celu wsparcie przedsiębiorstw w osiąganiu jeszcze lepszych wyników i korzyści biznesowych dzięki technologii wspomagającej pracę z klientem.
Każdy biznes stawiający w centrum swojej aktywności budowanie długotrwałych relacji z klientami wie, jak ważne są odpowiednie narzędzia wykorzystywane do realizacji tego celu. Udoskonalenia Dynamics CRM w edycji 2016 możemy podsumować w trzech, najważniejszych z perspektywy naszych użytkowników słowach: mobilność, produktywność i unifikacja. Niezwykle ważne jest bowiem, aby ich podstawowe narzędzie pracy było dostępne z każdego miejsca i na każdym urządzeniu, a funkcjonalności oferowane w jego ramach usprawniały codzienną pracę” – mówi Paweł Brudny, ekspert ds. rozwiązań CRM z Microsoft.
Analityka to podstawa funkcjonowania biznesu skoncentrowanego na klientach

Informacje oraz odpowiednie narzędzia umożliwiające ich analizę to dla wielu organizacji fundament w budowaniu zaangażowania klientów. Odpowiadając na potrzeby rynku, Dynamics CRM 2016 oddaje do dyspozycji użytkowników inteligentne mechanizmy wspierające sprzedaż i działania marketingowe, a także szybsze podejmowanie decyzji i realizację zadań w dynamicznym i zmiennym środowisku biznesowym.

Dynamics CRM 2016 - kierunek mobilność

Najnowsza wersja Microsoft Dynamics CRM 2016 to jednak przede wszystkim krok w kierunku większej mobilności rozwiązania. Użytkownicy korzystający z aplikacji mają do dyspozycji pełen wachlarz możliwości, także w trybie offline, korzystając z urządzeń „2w1”, tabletów czy smartfonów na wszystkich głównych mobilnych systemach operacyjnych. Co więcej, oprogramowanie umożliwia tworzenie dedykowanych aplikacji mobilnych skupionych na realizowaniu konkretnych zadań, w ramach współpracy z klientami, np. podsumowaniu spotkań.

Źródło: Microsoft
 
loading...
loading...
loading...

Comarch ERP XL w Torf Corporation...

Torf Corporation to wiodący polski producent kosmetyków (marka Tołpa, a także marki własne sieci)....

enova365 w firmie Colorex

Dzięki wdrożeniu enova365 udaje się skutecznie zarządzać firmą oraz procesami sprzedaży, zamówień,...

Cyberataki terrorystyczne to tylko kwestia...

Rośnie ryzyko cyberataków terrorystycznych. Eksperci przestrzegają, że ich wystąpienie to tylko...

Wdrożenie systemu enova365 i XWMS w firmie...

Wdrożenie Oprogramowanie enova365 oraz XWMS w firmie Celkar Sp z oo. Dzięki wykorzystaniu...

20170424 ERP dla produkcji
Show Panel
ENOVA365 KWADRAT
Show Panel

navireo 315x270

 

Show Panel
  • eq system banner2