Newsletter

loading...
2013_IFS_160x200
loading...

Małe firmy potrzebują systemów zarządzania relacjami z klientami

insertMałe i średnie firmy mogą już korzystać z Gestora nexo – systemu CRM z najnowszej linii InsERT nexo. Zaprojektowany zgodnie z potrzebami MSP program, wspiera je zarówno w zarządzaniu relacjami z klientami, jak i w kierowaniu pracą wewnątrz firmy.


  REKLAMA  
  IFS Banner 290x250 2015  



Jednocześnie z Gestorem nexo swoje premiery miały: Gratyfikant nexo – do obsługi kadr i płac – oraz Biuro nexo – dla biur rachunkowych i doradców podatkowych. Wprowadzając na rynek trzy najnowsze systemy, InsERT zakończył budowanie jednolitej technologicznie i komplementarnej funkcjonalnie linii systemów nexo, kompleksowo wspierającej zarządzanie małymi i średnimi firmami. W skład linii wchodzą także: system sprzedaży Subiekt nexo, system do prowadzenia księgi przychodów i rozchodów oraz ewidencji podatku zryczałtowanego Rachmistrz nexo oraz system finansowo-księgowy Rewizor nexo.

Dostępny już w sprzedaży Gestor nexo to program wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami oraz zarządzanie pracą w firmie. Dzięki automatyzacji różnych czynności pozwala zaoszczędzić czas, zapewniając większą wydajność i efektywność. System umożliwia m.in.: ewidencjonowanie szczegółowych danych klientów wraz z historią kontaktów, przedstawianie i negocjowanie ofert oraz prowadzenie korespondencji mailowej czy zbiorczą wysyłkę maili.
Gestor nexo ułatwia nam komunikację z klientami, m.in. dzięki wbudowanemu klientowi poczty. Wykorzystujemy również szereg dostępnych narzędzi do zarządzania przepływem informacji, w tym automatyczne powiadomienia wewnętrzne dotyczące statusów realizowanych zadań – mówi Anna Piętka, właścicielka biura rachunkowego X-PERT z Warszawy. Jej firma wdrożyła najnowszy system CRM w ramach testów, jeszcze przed rynkową premierą.
System działa również w obszarze wewnątrzfirmowym, organizując i usprawniając pracę – pozwala planować wykonanie zadań, monitorować postępy w wykonywaniu prac, rezerwować ogólnodostępne zasoby w firmie (np. pojazdy służbowe).
Gestor nexo automatyzuje wiele naszych działań, umożliwia rozsądne delegowanie zadań i zdalne kontrolowanie tempa ich wykonania – dodaje Anna Piętka.
Ścisła integracja z systemem sprzedaży Subiekt nexo umożliwia m.in. korzystanie ze wspólnych kartotek klientów i asortymentu, cenników i promocji oraz łatwe przekształcanie ofert w dowolne dokumenty handlowe i magazynowe.

Gestor nexo dostępny jest również w wersji PRO, rozszerzonej o dodatkowe funkcjonalności. Charakteryzuje się on większą otwartością i elastycznością niż wersja podstawowa. Umożliwia zastosowanie specyficznych rozwiązań i dopasowanie ich do ponadstandardowych, indywidualnych wymagań użytkownika.

Systemy CRM w zasięgu MSP
Jeśli nie wiesz, kim jest klient, który właśnie zadzwonił i nie możesz szybko sprawdzić historii waszych kontaktów, coraz częściej przegapiasz terminy wykonania zadań lub rozpoczynasz nowe, nie ukończywszy wcześniejszych, nie jesteś w stanie ocenić prognozy sprzedaży, klienci zaczynają odchodzić, a Ty nie wiesz, dlaczego, wiesz, że Twój zespół stać na więcej, ale nie masz podstaw do oceny jego pracy, to niechybny sygnał, że czas już zainteresować się wdrożeniem CRM-u – mówi Marek Pyznarski, menedżer produktu Gestor nexo w InsERT S.A.
Choć polskie mikro-, małe i średnie firmy powszechnie wykorzystują podstawowe rozwiązania informatyczne, to po wyspecjalizowane i bardziej zaawansowane programy wciąż sięga niewielu przedsiębiorców. Według GUS w 2014 roku z systemów CRM korzystało 17,6% małych firm, zatrudniających od 10 do 49 pracowników oraz 37,7% firm średnich, zatrudniających od 50 do 249 pracowników. Pomimo że korzystający już z systemów CRM przedsiębiorcy bardzo wysoko oceniają ich przydatność, wśród pozostałych często pokutuje niesłuszne przekonanie, że są zbyt drogie i przeznaczone wyłącznie dla dużych firm. Szansą na zmianę takiego podejścia do CRM mogą być tzw. systemy pudełkowe, jak Gestor nexo.

Inwestycja w system CRM przynosi małej i średniej firmie wiele korzyści. Dzięki uporządkowaniu procesów skraca się cykl sprzedaży, ograniczają koszty administracyjne, usprawnia się sprawozdawczość i przyspiesza czas realizacji działań oraz zleceń. Tworzy się trwała więź z klientami, a roztoczona nad nimi opieka sprawia, że chcą wracać. W rezultacie systemy CRM sprzyjają polepszaniu wizerunku firmy i przyczyniają się do zwiększania przychodów.

Źródło: www.insert.com.pl
loading...
loading...
loading...

Comarch ERP XL w Torf Corporation...

Torf Corporation to wiodący polski producent kosmetyków (marka Tołpa, a także marki własne sieci)....

enova365 w firmie Colorex

Dzięki wdrożeniu enova365 udaje się skutecznie zarządzać firmą oraz procesami sprzedaży, zamówień,...

Cyberataki terrorystyczne to tylko kwestia...

Rośnie ryzyko cyberataków terrorystycznych. Eksperci przestrzegają, że ich wystąpienie to tylko...

Wdrożenie systemu enova365 i XWMS w firmie...

Wdrożenie Oprogramowanie enova365 oraz XWMS w firmie Celkar Sp z oo. Dzięki wykorzystaniu...

20170424 ERP dla produkcji
Show Panel
ENOVA365 KWADRAT
Show Panel

navireo 315x270

 

Show Panel
  • eq system banner2