loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

Kryzys ...? - CRM7 odpowiedzią na kryzys

 W obliczu kryzysu gospodarczego większość przedsiębiorstw znacznie zmodyfikowała swoje plany inwestycyjne. Firmy zamierzają inwestować głównie w obsługę klientów i konkurencyjność swojej oferty, gdyż walka o klienta najprawdopodobniej sprowadzi się do utrzymania istniejących odbiorców i nie oddania ich firmom konkurencyjnym. Istotne stanie się również gromadzenie i jak najlepsze przetwarzanie informacji nie tylko o klientach, ale również o konkurencji. W tym przypadku bardzo pomocne, a wręcz niezbędne okażą się systemy klasy CRM, ERP i Business Intelligence.


Wdrożenie zintegrowanej aplikacji typu CRM przyczynia się do zwiększenia produktywności oraz efektywności pracowników, uzyskania lepszej jakości obsługi klienta, podniesienia elastyczność firmy, pozytywnie wpływa na zmiany organizacyjne oraz ograniczanie niepotrzebnych kosztów, dzięki czemu systemy CRM mogą stać się najtańszą metodą rozwoju w czasach kryzysu. Bardzo przydatne mogą okazać się również rozwiązania umożliwiające szacowanie ryzyka oraz sporządzanie odpowiednich statystyk i raportów z przeprowadzonych akcji.

Jako zabezpieczenie przed kryzysem firma more7 Polska Sp. z o. o. proponuje swoje autorskie rozwiązanie do zarządzania relacjami z klientem jakim jest system CRM7. Aplikacja CRM7 jest kompleksowym rozwiązaniem umożliwiającym realizację wszystkich procesów biznesowych od momentu nawiązania kontaktu z klientem aż do podpisania umowy, jak również szeroko rozumianej obsługi posprzedażowej. Przyjazny interfejs ułatwia pracownikom firmy adaptację systemu, a rozbudowane możliwości analityczne wpływają na pozytywną opinię.

Istotnymi funkcjonalnościami dotyczącymi obsługi klienta są planowanie i podgląd realizacji zadań, przyjmowanie zamówień, generowanie ofert oraz rejestrowanie dokumentów handlowych.

Bardzo ważnym modułem jest również moduł zarządzania kontaktami z klientami, który zapewnia błyskawiczny dostęp do wszelkich informacji dotyczących klientów oraz osób kontaktowych wraz z możliwością podglądu historii zdarzeń. Niezwykle przydatną funkcją poszukiwaną przez klientów jest również możliwość raportowania wyników z przeprowadzonych działań za pomocą systemu, co powoduje oszczędność czasu w budowaniu raportów bądź zestawień oraz lepszą kontrolę nad pracownikami firmy. W dobie kryzysu niezbędny stanie się również moduł Workflow usprawniający obieg dokumentacji w firmie oraz umożliwiający obsługę powtarzalnych procesów biznesowych charakteryzujących się określoną ścieżką realizacji. Dzięki definicji etapów oraz podetapów procesu, jak również osób bądź grupy osób zaangażowanych w dany proces, pracownicy firmy mają natychmiastowy dostęp do niezbędnych informacji ułatwiających podjęcie właściwej decyzji.

Podniesienie jakości obsługi gwarantuje moduł HELPDESK, który umożliwia zarządzanie reklamacjami, przyspiesza realizację usług posprzedażowych, umożliwia ich monitorowanie oraz zapewnia obsługę klienta na odpowiednio wysokim poziomie.

Przedsiębiorstwa, które w obliczu spowolnienia gospodarczego oraz załamania się rynków zoptymalizują swoją działalność poprzez inwestycje w nowoczesne aplikacje IT, mogą wyjść z kryzysu wzmocnione.

Źródło: www.more7.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top