loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

Kompleksowa obsługa klienta i CRM w jednym

Comtrust - partner SAP AG, wprowadza specjalną ofertę zapewniającą kompleksową obsługę klienta dostępną w polskiej chmurze. Pakiet SAP BCM on-demand 2012 to rozwiązanie contact center SAP Business Communications Management wraz z funkcjonalnością CRM do zarządzania zadaniami. To idealne rozwiązanie dla przedsiębiorstw, które nie posiadają CRM, a chcą zorganizować obsługęklienta na najwyższym poziomie.
W pakiecie SAP BCM on-demand 2012 klienci otrzymują zintegrowane narzędzia SAP do obsługi klienta i zarządzania bazą kontaktów. To idealne rozwiązanie dla firm, dla których niezbędne jest contact center oraz funkcjonalność CRM dedykowana do zarządzania zadaniami powstałymi w wyniku kontaktu z klientem. Bez względu na to w jaki sposób klient trafi do organizacji - przez telefon, email, chat, SMS czy formularz www, zawsze i szybko zostanie obsłużony, a wykreowane zadania zostaną odnotowane w kartach klienta, przekazane na „drugą linię wsparcia” oraz monitorowane aż do ich zakończenia.

Kontakty i zadania w jednym

SAP BCM łączy wszystkich w organizacji: zwykłych użytkowników telefonicznych oraz specjalistów od telemarketingu, obsługi klienta, pracowników recepcji, ekspertów mobilnych oraz menedżerów, dedykowanych accountów i pracowników drugiej linii wsparcia. Wszystkich, bez względu na to gdzie się znajdują – czy pracują stacjonarnie, czy poza organizacją. Dzięki aplikacjiSAP BCM klient zawsze zostanie obsłużony przez właściwą osobę, i co bardzo istotne - na tym samym wysokim poziomie, dzięki zadaniom, które można wykreować.

SAP BCM on-demand 2012to oferta skierowana przede wszystkim do tych przedsiębiorstw, które chcą usprawnić obsługę klienta, a jednocześnie nie chcą inwestować w sprzęt, infrastrukturę oraz utrzymanie. Pakiet jest szczególnie atrakcyjny dla firm, które nie posiadają rozwiązania CRM. Zarządzanie zadaniami i kartami klientów wraz z contact center są wystarczające do realizacji zadań powstałych w wyniku kontaktu z telecentrum, jak np. w sprawie złożenia zamówienia, reklamacji czy uzyskania informacji.

Profesjonalny contact center w… dowolnym miejscu i dowolnej chwili

SAP BCM on-demand oferowany jest w „polskiej chmurze”. Z praktycznego punktu widzenia, aby uruchomić obsługę klienta wramach aplikacji, potrzebny jest jedynie… komputer z podłączeniem do sieci IP. Aplikacja nie wymaga inwestycji w sprzęt, infrastrukturę czy utrzymanie– co jest szczególnie ważne w przypadku małych i średnich przedsiębiorstw, którym zależy na profesjonalnej obsłudze klienta. Contact center z modułem do zarządzania zadaniami dostępny jest od ręki,przez całą dobę, wraz z opieką techniczną, która jest wliczona w cenę.

Contact center SAP BCM jest dedykowany przede wszystkim działom obsługi klienta, infolinii oraz telesprzedaży. Oferuje pełną funkcjonalność do obsługi kontaktów przychodzących (inbound). realizację kampanii wychodzących (outbound) oraz rozbudowane narzędzia do monitorowania, raportowania i zarządzania bazą kontaktów. Dostępny jest on-demand (Software-as-a-Service/chmura) oraz w ramach klasycznego zakupu (on-premise).

Źródło: COMTRUST

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top