loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

Insoft CRM w firmie DNS Polska

 DNS Polska zakończył wdrożenie systemu Insoft CRM do zarządzania kontaktami z klientami. System zbudowany na bazie Lotus Notes zastąpił dotychczasowe rozwiązanie CRM pracujące w firmie DNS, mając na uwadze poprawę wydajności pracy. Standardowa aplikacja Insoft CRM została dostosowana pod kątem działalności firmy, zwłaszcza w zakresie integracji danych z systemu  ERP oraz obsługi procesów biznesowych.


W trakcie wdrożenia zapewniono ciągłość działania firmy dzięki wykonaniu importu danych z poprzedniego systemu oraz wykonaniu sprzęgów z innymi bazami danych używanymi w DNS. Zintegrowano dane o kontrahentach pochodzące z różnych źródeł zapewniając jednolite administrowanie oraz pełną synchronizację z systemem ERP. System Insoft CRM został zintegrowany z aplikacjami, które gromadzą i zarządzają informacją na temat potencjałów sprzedaży, z aplikacją zamówień wewnętrznych, jak również z aplikacją służącą do zarządzania wypożyczeniami sprzętu komputerowego.

Została wykonana integracja systemu Insoft CRM z wewnętrznymi bazami danych DNS Polska. Wdrożony system CRM współpracuje z bazą, która odpowiada za autoryzację dostępu do serwisów internetowych firmy; jak np. sklep internetowy, portal informacyjny, biuletyn z materiałami marketingowymi. Istotnym elementem wdrożenia była również synchronizacja z urządzeniami mobilnymi. Uruchomiono również wymianę danych z systemem finansowo-księgowym - informacje o obrotach kontrahentów, ich zamówieniach oraz stanie rozliczeń są na bieżąco aktualizowane.

W ramach wdrożenia Insoft CRM wykonano dostosowanie obsługi procesów do specyficznych wymagań DNS. Zaimplementowane zostały m.in. specjalne wersje procesu handlowego, procesu obsługi zamówienia, procesu autoryzacji oraz obsługa kampanii marketingowych. Wszystkie procesy w aplikacji CRM są na bieżąco kontrolowane. W każdej chwili można analizować statusy, wartości oraz szereg innych parametrów związanych z obsługą procesu. Implementacja procesów pozwala na automatyzację działań, np. w procesie obsługi zamówienia działają mechanizmy automatycznego wysyłania do klientów potwierdzeń, informowania klientów o statusie złożonego zamówienia oraz generowania powiadomienia dla klienta o złożonym wadliwym zamówieniu. System obejmuje także obsługę posprzedażną, m.in. reklamacje oraz moduły rozbudowy i usługi serwisowe .

Częścią systemu Insoft CRM jest obsługa programu lojalnościowego. W systemie zbierane są informację na temat jego uczestników. Z kolei punkty zebrane przez uczestników programu, naliczane w systemie ERP, są przesyłane do systemu CRM, a informacja o stanie punktów udostępniana jest klientom.

Źródło: www.insoft.com.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top