loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

Inforce Everywhere firmy Infor łączy Salesforce CRM z ERP

INFOR ogłosił wprowadzenie na rynek InForce Everywhere, rozwiązania wykorzystującego możliwości zaplecza operacyjnego firmy w bezpośredniej obsłudze klienta. InForce Everywhere został pierwotnie oparty na Force.com, firmowej platformie społecznościowej salesforce.com. Inforce Everywhere integruje dane Infor ERP oraz Salesforce CRM, dzięki czemu zapewnia użytkownikom pełny obraz klientów, pomagając w osiągnięciu większego zysku oraz satysfakcji klientów.
Infor mógł wprowdzić na rynek Inforce Everywhere już kilka miesięcy po nawiązaniu współpracy z salesforce.com, dzięki naszej innowacyjnej platformie pośredniczącej ION oraz elastyczności Force.com - powiedział Duncan Angove, Prezes, specjalista ds. produktu i wsparcia w firmie Infor. Połączenie danych ERP z danymi Salesforce CRM z zastosowaniem technologii ION, pozwala naszym klientom za znaczne zwiększenie wartości ich operacji. Będziemy dążyli do umacniania tej zależności w dalszej współpracy z salesforce.com oraz podczas rozwoju wspólnych produktów, takich jak Inforce Ordering czy Inforce Marketing.
Inforce Everywhere udostępnia zarządzane przez system ERP informacje dotyczące klienta z poziomu Salesforce CRM, zapewniając personelowi zajmującemu się bezpośrednią obsługą klienta szczegółowe informacje o ładunkach, fakturach, wierzytelnościach czy zwrotach. Inforce Everywhere przechowuje kluczowe informacje z systemu CRM jak kontakty, notatki i porządkuje je razem z danymi z systemu ERP, czyniąc przedsiębiorstwo lepiej poinformowanym, precyzyjnym oraz efektywnym. Połączenie systemów Salesforce CRM i ERP skutkuje szybszymi wdrożeniami, redukcją kosztów i ryzyka oraz wyższym zwrotem z inwestycji.
Inforce Everywhere sięga do możliwości z zakresu społeczności, otwartości i technologii mobilnych Force.com i Chatter, dzięki czemu w przedsiębiorstwie możliwa jest niezrównana współpraca i komunikacja - powiedział Ron Huddleston, Dyrektor ISV & Channel, salesforce.com. Inforce Everywhere jest świetnym przykładem lidera branży, wykorzystującego potencjał społeczności w firmie, by dostarczać nową jakość swoim klientom.
Infor10 ION jest kluczem do spójności ERP, CRM oraz innych aplikacji wykorzystujących technologię ION. Teraz użytkownicy mogą tworzyć i przechowywać kontakty oraz konta zarówno w systemie ERP jak i CRM, zapewniając tym samym jednorazowe połączenie, zamiast tradycyjnego szeregowego, co stwarza nowe możliwości dla spójności aplikacji.

Współpraca firm Infor oraz salesforce.com zapewnia klientom kompletną, opartą na chmurze aplikację, czerpiącą z integracji z Infor ERP poprzez platformę Infor10 ION.

Inforce Everywhere jest dostępny dla systemów Infor10 ERP Enterprise (LN), Infor10 Distribution iBusiness (A+) oraz Infor10 Distribution Business (SX.e), a dodatkowe aplikacje ERP planowane są na przyszły rok.

Źródło: INFOR

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top