Newsletter

loading...
Banner IFS 160x200 2017
loading...

Infor z najnowszą wersję CRM

Infor udostępnił najnowszą wersję systemu Infor Customer Relationship Management (CRM) zawierającego intuicyjny interfejs użytkownika wyposażony w styl Infor SoHo dla zaktualizowanej aplikacji mobilnej. Najnowsza wersja Infor CRM 8.3 wzbogacona w dodatkowe możliwości konfiguracji i integracji oraz dostęp do krytycznych danych klienta w trybie offline zapewnia większy komfort pracy użytkowników. Infor CRM, dzięki pełniejszemu wykorzystaniu informacji dostępnych zarówno w biurze jak i w terenie, umożliwia organizacjom maksymalizację wykorzystania możliwości interakcji w całym cyklu życia klienta.


  REKLAMA  
  IFS Banner 290x250 2015  
 
Infor CRM 8.3 został wstępnie skonfigurowany do integracji rozwiązań back office z wieloma systemami ERP za pośrednictwem Infor Intelligent Open Network (ION) - wybudowanego rozwiązania klasy middleware zapewniającego ramy systemowe do prostego i jednocześnie funkcjonalnego dostarczania rozwiązań programistycznych. W efekcie przedsiębiorstwo może korzystać w jednym środowisku zarządzania i modelowania z jednolitej platformy społecznościowej i mobilnej, działającej w chmurze. Ponadto, nowe narzędzie służące do integracji - Infor Configure Price Quote (CPQ) umożliwi klientom z branży produkcji i dystrybucji korzystanie z jednego wspólnego rozwiązania pozwalającego na pełną obsługę od zamówienia do dostawy poprzez ten sam interfejs. Infor CPQ pozwala użytkownikom zgromadzić wiedzę o produktach, a następnie dzielić się nią z pracownikami działu sprzedaży na dowolnym urządzeniu w bezproblemowy i intuicyjny sposób.

Nowy, wygodny interfejs użytkownika Infor CRM Mobile 3.4 opracowany został przez należącą do Infor agencję Hook & Loop zajmującą się projektowaniem cyfrowym i pozwala firmom dostosować rozwiązanie do specyfiki prowadzonej działalności poprzez automatyczne wyświetlanie niezbędnych informacji w czasie rzeczywistym na dowolnym urządzeniu mobilnym. Dzięki stworzonemu od nowa interfejsowi użytkownika zwiększyła się przejrzystość prezentowanych danych i intuicyjność dostępu przyczyniając się do poprawy efektywności pracy użytkownika, skrócenia czasu nauki narzędzia i poprawy bezpieczeństwa danych użytkowników. Jeżeli użytkownicy znajdują się poza zasięgiem sieci internet system umożliwia dostęp do informacji w trybie offline. Informacje o klientach, w tym dane kontaktowe i historia aktywności mogą być przechowywane lokalnie na urządzeniu mobilnym, dotyczy to zwłaszcza ostatnio pobieranych informacji, które pozostają w pamięci podręcznej urządzenia użytkownika, co zwiększa jego produktywność.
Dostarczając pracownikom doskonale zaprojektowaną, łatwą w obsłudze aplikację mobilną zapewniającą wszechstronny dostęp do najistotniejszych informacji organizacje mogą umacniać relacje z obecnymi i potencjalnymi klientami" - mówi Pierre Cousteau - wiceprezes ds. strategii produktu, Infor Customer Experience. "W każdej branży, od produkcji do usług finansowych i dystrybucji detalicznej kluczowe znaczenie w kształtowaniu właściwych relacji z klientem ma stały dostęp do odpowiednich danych pochodzących z różnych aplikacji, takich jak ERP, systemy zarządzania finansami i systemy zarządzania łańcuchem dostaw.
Źródło: www.infor.com
loading...
loading...
loading...

Controlling w służbie produkcji

Webinar z cyklu "Przemysł 4.0" - Produkcja Made in Poland. Na drodze do Przemysłu 4.0

MES, czy ERP?

Kilka przemyśleń Przemysława Kędzierskiego - Product Ownera obszaru Produkcja firmy BPSC- na temat...

Co czwarta instytucja finansowa w Europie...

Już 1 na 4 instytucje z sektora finansowego odnotowała incydenty naruszenia cyberbezpieczeństwa –...

Bez innowacji firmy nie maja szans na...

Cyfrowa transformacja może przynieść europejskiej gospodarce wzrost PKB o co najmniej 2,1 proc.

20170424 ERP dla produkcji
Show Panel
ENOVA365 KWADRAT
Show Panel
  • eqsystembaner