loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

CRM w Expanderze

Wola Info - dostawca rozwiązań ERP, CRM, Business IntelligenceExpander będzie pierwszą z wiodących firm doradztwa finansowego, która wdroży system wspomagający zarządzanie relacjami z klientami (CRM). Dostawcą systemu będzie Wola Info. Wartość kontraktu wynosi ponad 1 mln zł.

Wzrost konkurencji w sektorze doradztwa finansowego jest powodem dużego zainteresowania systemami usprawniającymi obsługę klienta. Jesteśmy zadowoleni, że liderzy tego rynku decydują się na nasze usług – powiedział Piotr Majcherkiewicz, prezes Wola Info. Umowa obejmuje zaprojektowanie i wdrożenie systemu, przeprowadzenie szkoleń, a także świadczenie wsparcia technicznego po zakończeniu projektu.

Wdrożenie systemu CRM przede wszystkim usprawni procesy biznesowe w naszej organizacji oraz podniesie poziom profesjonalizmu w zarządzaniu relacjami z klientem. Ponadto umożliwi nam jeszcze lepsze dopasowanie oferty produktowej do potrzeb klienta – powiedział Konrad Grabowski, wiceprezes Expander Advisors. Expander jest pierwszą spośród wiodących firm doradztwa finansowego, która wprowadzi system CRM.

Spośród bogatej oferty rynkowej wybraliśmy narzędzie, które jest uznawane za najbardziej prestiżowe i rozbudowane, a jednocześnie, w naszej opinii, najlepiej przystosowane do unikalnych potrzeb instytucji doradztwa finansowego – mówi Konrad Grabowski.

Systemy CRM to jeden z kluczowych obszarów działalności Woli Info. Warszawska spółka posiada bardzo mocną pozycję w tym segmencie rynku IT a oferowany przez nią Oracle Siebel CRM to dojrzały i sprawdzony system, mający na świecie wiele prestiżowych referencji w sektorze telekomunikacyjnym i bankowym.

CRM to nie tylko zestaw narzędzi i procedur odgrywających istotną rolę w zarządzaniu kontaktami z klientami. To również nieodzowny element strategii, filozofii i kultury biznesu, który wyznaje zasadę, że stały kontakt i zadowolenie klienta jest wartością kluczową w firmie. Cel organizacji posługującej się CRM to utrzymanie zaufania oraz lojalności klientów poprzez budowę skierowanej specjalnie dla nich, optymalnej oferty – podkreśla Piotr Majcherkiewicz. Aplikacje CRM gwarantują możliwość efektywnego zarządzania kontaktami z klientem, stanowią wsparcie sprzedaży i marketingu prowadząc do nadrzędności takiego podejścia w ogólnej strategii i kulturze firmowej. Wola Info doradza czy, gdzie i jaką technologię wykorzystywać w celu optymalnej realizacji strategii CRM.

Źródło: www.wolainfo.com.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top