loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

CRM podbija biura rachunkow

Firma SaaS Solutions opracowała rozwiązanie branżowe oparte na systemie Microsoft Dynamics CRM, dedykowane biurom rachunkowym.
Rozwiązanie zostało stworzone z myślą o potrzebach biznesowych biur księgowych. Liczba firm świadczących usługi rachunkowo-finansowe stale rośnie, stąd silna konkurencja na rynku wymusza na nich obsługę klienta na coraz wyższym poziomie. A w obecnych warunkach ekonomicznych, pozyskanie lojalności i zaufania klienta jest największym wyzwaniem – komentuje Tomasz Braja, Prezes Zarządu, SaaS Solutions.
Microsoft Dynamics CRM w wersji dedykowanej biurom księgowym pozwala na usystematyzowanie wiedzy o kliencie i skrócenie czasu poświęcanego na prace administracyjne związane z jego obsługą, a tym samym umożliwia uzyskanie większych marż w krótszym czasie, przy jednoczesnym podniesieniu poziomu satysfakcji klientów. Aplikacja zapewnia odpowiednią organizację pracy biura rachunkowego, efektywne zarządzanie pracownikami i działaniami marketingowymi, sprawną komunikację wewnątrz firmy, jak i z klientami, szybkie raportowanie oraz – co najważniejsze – kompleksowe zarządzanie finansami. W tym obszarze system oferuje szerokie możliwości, takie jak rejestracja i rozliczanie zadań fakturowanych, wiele modeli rozliczeń z klientami, automatyczne oraz seryjne fakturowanie, wielowymiarowa ewidencja przychodów czy ewidencja należności oraz możliwości integracji z systemami bankowości elektronicznej.

Co więcej, rozwiązanie umożliwia pracę zdalną, zapewniając jednocześnie najwyższe bezpieczeństwo danych. Zdalny dostęp do systemu za pośrednictwem urządzeń mobilnych jest bardzo wygodną opcją – stała kontrola nad finansami klienta jest dziś bowiem priorytetem dla każdego biura rachunkowego.
Wprowadzone rozwiązanie pokazuje, że nowoczesne technologie są nieodzownym elementem prowadzenia biznesu w każdej dziedzinie. Bazując na systemach CRM można zaoferować unikalne rozwiązania dedykowane różnym branżom, które pozwalają im wyprzedzać konkurencję. Cieszy nas fakt, że systemy CRM ewoluują i jesteśmy bardzo ciekawi, jak ten rozwój będzie dalej wyglądać – komentuje Adam Komorowski, Dyrektor Działu Aplikacji Biznesowych Microsoft Dynamics w polskim oddziale firmy Microsoft.
Źródło: MICROSOFT

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top