loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

Comarch Loyalty Management podbija Rosję

ComarchTo już druga umowa z największą rosyjską siecią hipermarketów Perekriostok i Pyaterochka. Kontrakt przewiduje świadczenie usług dostępu do platformy lojalnościowej Comarch Loyalty Management z Data Center zlokalizowanym w Krakowie. Umowa opiewa na kwotę 6 milionów złotych, usługi świadczone będą w przeciągu 5 lat.


- Dzięki temu kontraktowi Comarch ugruntował pozycję lidera na rynku rosyjskim. Projekt ten cieszy tym bardziej, że jest to druga umowa z tym samym klientem, co dowodzi, iż nasz klient Perekriostok i Pyaterochka jest zadowolony ze współpracy z Comarch. Świadczenie zdalnego dostępu do aplikacji, a także korzystanie z CLM w czasie rzeczywistym było możliwe jedynie dzięki zastosowaniu najnowszych technologii oraz współpracy z solidnym partnerem telekomunikacyjnym. Jest to krok w kierunku świadczenia usług "loyalty on demand". Po długoletnich inwestycjach w Krakowskiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej i konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju CLM nadszedł czas na zbieranie plonów. Po rynku w Polsce i Rosji przyszła pora na Europę Zachodnią oraz USA, z którymi wiążemy duże nadzieje w 2007 roku - powiedział Marcin Kościak, Dyrektor Działu Konsultingu Programów Lojalnościowych, Comarch SA.

- Warto dodać, iż w przetargu pokonaliśmy największe centra przetwarzania danych, a pomimo dużej odległości i różnic czasowych udało nam się udowodnić, iż zrobimy to najlepiej. Jestem pod wrażeniem tempa w jakim rozwijają się programy lojalnościowe w Rosji. Obserwujemy bardzo ambitne podejście managerów w Moskwie w obszarze programów wspierających relację z klientami i świadczenie nowych usług - mówi Sławomir Sajak, Dyrektor Sprzedaży, Comarch SA.

Wdrożenie w sieci Perekriostok przebiega poprawnie pod względem biznesowym i technicznym. Już na tym etapie wszystkie usługi świadczone są zdalnie z krakowskiej siedziby Comarch. Każda transakcja w punktach sprzedaży sieci Perekriostok rejestrowana jest w czasierzeczywistym w Comarch Data Center. W Krakowie przeliczane są wszystkie promocje lojalnościowe oraz przygotowywany jest komunikat marketingowy, który następnie przesyłany jest do punktu sprzedaży w Rosji i drukowany na paragonie transakcji.

Źródło: www.comarch.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top