loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

Comarch dostawcą rozwiązania Loyalty Management dla programu The Rogers First Rewards™

Systemy ERP , CRM - Comarch ERPComarch ogłasza rozpoczęcie współpracy z Rogers Communications polegającej na wdrożeniu Comarch Loyalty Management (CLM) dla nowego programu lojalnościowego firmy pod nazwą Rogest First Rewards. Program ruszył już tego lata na wybranych obszarach prowincji Ontario i Alberty, zaś przez resztę bieżącego roku ma zostać wdrożony na pozostałym terytorium Kanady.
 

 
Program Rogers First Rewards polega na przyznaniu punktów za każdego dolara wydanego na wybrane produkty. Punkty zebrane w programie Rogers First Rewards można wymienić na produkty i usługi Rogers, których liczba stale rośnie. Program nie wymaga posiadania karty członkowskiej i większość klientów przystępuje do niego automatycznie, kiedy zostaje on wdrożony w ich okolicy. Program działa we wszystkie dni bez żadnych wyjątków, a punkty można z łatwością zamienić online na atrakcyjne nagrody z branży elektronicznej, w zależności od obszaru.
Jesteśmy bardzo zadowoleni, że możemy współpracować z Rogers Communications przy ich nowym programie lojalnościowym. Pozwoli to na wzmocnienie relacji firmy z klientami, a także zapewni uczestnikom programu dodatkowe korzyści - mówi Darius Ner, wiceprezes Comarch Kanada. - Rozwiązanie Comarch Loyalty (CLM) to światowej klasy system, który oferuje wspaniałe konfigurowalne funkcje, skalowalność i wnosi coraz więcej innowacji do branży lojalnościowej.
Rozwiązanie CLM oferuje technologię, która napędza Rogers First Rewards. Dzięki kompleksowemu zestawowi narzędzi marketingu lojalnościowego, takich jak targetowane promocje na podstawie indywidualnego zaangażowania klienta w program, rozwiązanie zapewnia wyjątkową jakość obsługi klienta. Dodatkowo Comarch Loyalty Management przetwarza wszystkie transakcje lojalnościowe, szacuje wartość członków na przestrzeni czasu i zarządza szerokim katalogiem nagród. System jest łatwy w obsłudze, oferuje prosty interfejs dla użytkowników biznesowych i nieograniczone możliwości projektowania promocji i nagród dla członków programu.

Źródło: www.comarch.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top