loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

Co nowego w CRM-ie firmy Microsoft?

Microsoft poinformował o wprowadzeniu nowego, wszechstronnego zestawu funkcjonalności do rozwiązania Microsoft Dynamics CRM. Pozwoli on przedsiębiorstwom na oferowanie swoim klientom odpowiednich produktów i usług oraz podejmowanie działań we właściwy sposób i we właściwym czasie, aby utrzymywać z nimi jak najlepsze relacje. Nowa aktualizacja rozwiązania CRM firmy Microsoft planowana jest w drugim kwartale 2014 roku.
 



Microsoft wprowadził w rozwiązaniu nowe funkcje, które mają usprawnić działania pracowników działu marketingu poprzez umożliwienie im efektywnego tworzenia i zarządzania kampaniami marketingowymi. System pozwala firmom na opiekę nad klientami w sposób spersonalizowany z wykorzystaniem praktycznie dowolnego urządzenia i w dowolnym miejscu, a także wspiera przedsiębiorstwa w skuteczniejszej sprzedaży. Aktualizacja wprowadza również możliwości tzw. social listening do sprzedaży, marketingu i obsługi klienta w obrębie organizacji, pozwalając większej liczbie pracowników na wgląd w działania realizowane przez firmę.
Przedsiębiorcy potrzebują takich rozwiązań, które oferują im wgląd w sytuację rynkową i możliwość dostarczenia klientom unikalnych doświadczeń – powiedział Bob Stutz , corporate vice president, Microsoft Dynamics CRM. – Nowa wersja Microsoft Dynamics CRM upowszechnia social listening, oferuje nowe możliwości marketingowe i umożliwia firmom większe oddziaływanie na klientów oraz zapewnianie im wyjątkowej obsługi. Dzięki nowej wersji istotnie zmieniamy rynek CRM – dodał.
Bardziej inteligentny marketing

Dyrektorzy działów marketingu potrzebują takiego rozwiązania, które pomoże im planować i realizować duże kampanie marketingowe, zaoferuje wgląd w efekty działań oraz umożliwi optymalizację marketingu mix w celu zapewnienia większego oddziaływania na prowadzony biznes.

Microsoft Dynamics Marketing (dawniej MarketingPilot) zapewnia te możliwości wraz z funkcjonalnościami w zakresie automatyzacji marketingu dostępnymi w rozwiązaniu Microsoft Dynamics CRM oraz dostarcza wiedzę, która umożliwia pracownikom marketingu podejmowanie bardziej przemyślanych działań i efektywniejszą współpracę z klientami. Nowa wersja aplikacji bazuje na podstawowym planowaniu marketingu i oferuje nowe funkcje, które obejmują wizualne projektowanie kampanii marketingowych, pozwalając na tworzenie rozbudowanych kampanii w sposób bardziej intuicyjny i łatwiejszy niż kiedykolwiek wcześniej. To wszystko z kolei pozwala dyrektorom działów marketingu skuteczniej docierać do swoich klientów za pośrednictwem wielu kanałów. Ponadto rozwiązanie oferuje im nowe możliwości dotyczące obsługi szans sprzedażowych i oceny działań podejmowanych przez aktualnych i potencjalnych klientów, a także skalowalny e-mail marketing, który umożliwia dostarczenie milionów wiadomości dziennie, oraz głęboką analitykę marketingową, aby mogli zmierzyć i zwiększyć zwrot z inwestycji marketingowych. Nowe możliwości rozwiązania będą dostępne w 10 językach na 32 rynkach .

Spersonalizowana obsługa klienta

Obsługa klienta, zdolność organizacji do wspierania, aangażowania i reagowania na potrzeby klientów ma coraz bardziej strategiczne znaczenie dla każdej firmy. Sukces organizacji wynika ze zrozumienia i wglądu w potrzeby konsumentów w każdym kanale, w tym mobilnym, WEB i social, aby zapewnić im najlepszą obsługę.

System Microsoft Dynamics CRM usprawnia podstawowe funkcje zarządzania działalnością firmy i wprowadza nowe narzędzie Unified Service Desk, przeznaczone dla call center, które pozwala pracownikom prowadzić jednocześnie wiele działań, zwiększając ich wydajność poprzez automatyzację powtarzalnych zadań i wyświetlanie skryptów, a tym samym umożliwia im oferowanie bardziej spersonalizowanej i skutecznej obsługi.

Oprócz korzyści wynikających z nabycia firmy Parature w styczniu br. Microsoft Dynamics CRM oferuje teraz klientom możliwość wyboru opcji obsługi klienta – od narzędzi typu self-service, poprzez portale wsparcia, Facebook i Twitter, po internetowe czaty i wideo. Dzięki temu firmy zyskują wspólną bazę wiedzy, która pozwala zapewnić klientom właściwą odpowiedź w odpowiednim czasie i za pośrednictwem odpowiedniego kanału.

Social dla wszystkich

Tajemnicą dobrych relacji z klientami jest umiejętność słuchania. Aby pomóc pracownikom działu sprzedaży, marketingu i obsługi klienta lepiej wsłuchiwać się w potrzeby konsumentów, uzyskać wgląd w ich sytuację i bardziej efektywnie z nimi współpracować we wszystkich kanałach społecznościowych, Microsoft zaprezentował Microsoft Social Listening. Ta nowa usługa oferuje możliwości prowadzenia analiz i wywiadów marketingowych dzięki konwersacji społecznej, w tym pomiaru nastrojów w szerokim zakresie kanałów społecznych. Pozwala to także na śledzenie w czasie rzeczywistym produktu, marki, konkurenta i kampanii realizowanych na całym świecie, aby rzeczywiście zrozumieć swoich klientów i ich działalność w społecznej sieci internetowej.

Microsoft Social Listening będzie dostępny w ramach subskrypcji Microsoft Dynamics CRM Online w planie Professional bez dodatkowych opłat. Klienci korzystający z rozwiązania on-premise mogą skorzystać z usługi, ponosząc marginalny koszt.

Źródło: MICROSOFT

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top