Newsletter

loading...
Banner IFS 160x200 2017
loading...

BP wybrało rozwiązanie Comarch Customer Loyalty Management

Aby wzbogacić program lojalnościowy w Hiszpanii, BP wybrało system Comarch Customer Loyalty Management. Dotychczasowa platforma, której dostawcą był również Comarch, została zmodernizowana, zarówno pod kątem technicznym, operacyjnym, jak i ze względu na biznesową efektywność.


  REKLAMA  
  IFS Banner 290x250 2015  
 
Współpraca pomiędzy Comarch a BP trwa od 2001 roku. W tym czasie zrealizowano ponad 40 projektów w 10 różnych krajach. Obejmowały one systemy klasy electronic data interchange, customer loyalty management oraz rozwiązania związane z infrastrukturą IT.
Decydując się na modyfikację platformy lojalnościowej, postanowiliśmy współpracować z Comarch, ponieważ od wielu lat realizujemy wspólnie projekty w całej Europie. Mocną stroną Comarch jest uniwersalność i elastyczność oferowanych rozwiązań a także wiedza techniczna i biznesowa zespołu. Pozwoliło to wprowadzić funkcjonalności, które dostosowały naszą ofertę lojalnościową do oczekiwań współczesnego konsumenta. Jesteśmy przekonani, że dzięki innowacyjnej platformie rozbudujemy sieć partnerów i zwiększymy zaangażowanie naszych klientów – mówi Asier Olarte, Loyalty Manager w BP Iberia.
Rozwiązanie Comarch Customer Loyalty Management od wielu lat pozwala kompleksowo zarządzać programem lojalnościowym BP w Hiszpanii. Teraz, dzięki zakończonemu projektowi, jego uczestnicy mają dostęp do nowej oferty rabatowej, nowych przywilejów, lecz przede wszystkim do nowej aplikacji mobilnej. Zmieniła się też identyfikacja wizualna. Program zaprojektowano pamiętając o partnerach, wśród których znalazły się marki takie jak: Toys’R’Us, Media Markt czy El Corte Inglés.
Zespół pokazał elastyczność, z której znany jest Comarch. Dzięki Comarch CLM zarządzanie programem lojalnościowym staje się przejrzyste, co przynosi wymierne korzyści kolejnym naszym klientom. Zaawansowany kreator promocji, targetowane i spersonalizowane wiadomości marketingowe, a także szczegółowe informacje o transakcjach będące zawsze do dyspozycji analityków to niektóre z zalet systemu – zauważa Piotr Dziurzyński, Sales Director, Loyalty & Marketing Solutions w Comarch.
Źródło: Comarch
loading...
loading...
loading...

Controlling w służbie produkcji

Webinar z cyklu "Przemysł 4.0" - Produkcja Made in Poland. Na drodze do Przemysłu 4.0

MES, czy ERP?

Kilka przemyśleń Przemysława Kędzierskiego - Product Ownera obszaru Produkcja firmy BPSC- na temat...

Co czwarta instytucja finansowa w Europie...

Już 1 na 4 instytucje z sektora finansowego odnotowała incydenty naruszenia cyberbezpieczeństwa –...

Bez innowacji firmy nie maja szans na...

Cyfrowa transformacja może przynieść europejskiej gospodarce wzrost PKB o co najmniej 2,1 proc.

20170424 ERP dla produkcji
Show Panel
ENOVA365 KWADRAT
Show Panel
  • eqsystembaner