Newsletter

loading...
Banner IFS 160x200 2017
loading...

Billennium wdraża rozwiązanie Paperless w Santander Consumer Banku

BILLENNIUMSantander Consumer Bank, lider rynku kredytów konsumenckich w Polsce, podjął decyzję o wdrożeniu systemu informatycznego Billennium Paperless. Nowoczesne rozwiązanie dostarczane i wdrażane przez firmę informatyczną Billennium ma zapewnić jeszcze wyższą jakość usług świadczonych przez Bank.
 

  REKLAMA  
  IFS Banner 290x250 2015  

Wdrożenie składa się z kilku faz. Każda z nich obejmować będzie inny obszar Banku. Pierwszym krokiem jest zoptymalizowanie ruchu przesyłek, jakie pojawiają się w Banku każdego dnia i jakie są z niego wysyłane. Optymalizacja dotyczy nie tylko obsługi dokumentacji, ale również procesów wewnątrzbankowych.
Nasza współpraca z Santander Consumer Bankiem rozpoczęła się od dobrego zrozumienia sytuacji bieżącej oraz celów biznesowych, jakie są stawiane przed projektem – mówi Bartosz Łopiński, prezes Billennium. – Banki to nie zielone wyspy, które nie mają wdrożonych rozwiązań. Wręcz przeciwnie – jest ich często bardzo wiele, a czasami nawet zbyt wiele. Implementacja jakiegokolwiek rozwiązania bez dokładnego zrozumienia specyfiki działalności i ograniczeń organizacyjnych nie ma sensu, gdyż kończy się kolejnym systemem wymagającym dodatkowych zasobów i kosztów obsługi. Owocem naszego projektu będą jeszcze bardziej usprawnione procesy i dostęp do informacji – kluczowe elementy wspierające pozytywne doświadczenia Klientów współpracujących z Bankiem na co dzień.
Billennium Paperless to platforma informatyczna, której rdzeniem jest moduł klasy BPM. System złożony jest z dodatkowych modułów funkcjonalnych, które wspólnie z usługami outsourcingowymi w zakresie przetwarzania dokumentacji współtworzą spójną, zintegrowaną platformę wspierającą firmy w zakresie analizy, optymalizacji i monitorowania procesów biznesowych. Unikatowość Billennium Paperless polega na tym, że rozwiązanie może funkcjonować zarówno w klasycznej formie (środowisko posadowione na infrastrukturze Klienta), jak i w chmurze (bez potrzeby inwestowania we własną infrastrukturę programowo-sprzętową).

O nawiązaniu współpracy z Billennium zdecydowało to, że firma dobrze zrozumiała specyficzne potrzeby naszego Banku i co najważniejsze, zaoferowała korzystne i elastyczne rozwiązanie do nich dostosowane. Spodziewam się, że intensywna praca, która nas czeka podczas wdrażania narzędzia Billennium Paperless będzie równie owocna jak dotychczas – mówi Rafał Szmuc, Członek Zarządu, Dyrektor Pionu Technologii i Operacji w Santander Consumer Banku.
Oprócz usługi Paperless, Billennium oferuje systemy klasy BPM i CRM, a także dostarcza najlepszych specjalistów w ramach outsourcingu zasobów ludzkich. Klientami Billennium są m.in. Roche, Cyfrowy Polsat, Orange, ADP, Siemens, PLL LOT, PPPL i PKP. Firma jest Mecenasem Technologicznym Teatru Polonia i Och-Teatru.

Źródo: www.billennium.pl
loading...
loading...
loading...

Controlling w służbie produkcji

Webinar z cyklu "Przemysł 4.0" - Produkcja Made in Poland. Na drodze do Przemysłu 4.0

MES, czy ERP?

Kilka przemyśleń Przemysława Kędzierskiego - Product Ownera obszaru Produkcja firmy BPSC- na temat...

Co czwarta instytucja finansowa w Europie...

Już 1 na 4 instytucje z sektora finansowego odnotowała incydenty naruszenia cyberbezpieczeństwa –...

Bez innowacji firmy nie maja szans na...

Cyfrowa transformacja może przynieść europejskiej gospodarce wzrost PKB o co najmniej 2,1 proc.

20170424 ERP dla produkcji
Show Panel
ENOVA365 KWADRAT
Show Panel
  • eqsystembaner