ERP: WIADOMOŚCI

loading...
ERP:WIADOMOSCI

ERP: ARTYKUŁY

loading...
ERP:ARTYKUŁY

ERP: CASE STUDIES

loading...
ERP:CASESTUDY
Sztuczna inteligencja odmienia możliwości systemów ERP i biznesu

Obecny biznes nie istnieje bez technologii. Dając przedsiębiorstwom nowe możliwości zarówno w zakresie optymalizacji, zwiększenia…

Za 5 lat sztuczna inteligencja będzie zarządzać fabryką

Jeszcze w tej dekadzie produkcją w fabrykach będzie zarządzać sztuczna inteligencja (SI). Tak przynajmniej uważa ponad połowa liderów sektora…

Firma Jamar wdrożyła mobilny system zarządzania utrzymaniem ruchu w produkcji EAM 4FACTORY

Firma Jamar powstała w 1994 roku. Jest dynamicznie rozwijającą się spółką, której wyroby znane są w kraju i za granicą. Oferta…

Jak dystrybutorzy mogą czerpać korzyści z zaawansowanych analiz stanów magazynowych w systemie ERP?

Mimo szybko zmieniającej się sytuacji rynkowej, misja firm dystrybucyjnych nie ulega zmianom. Polega ona na zakupie towarów, przechowywaniu ich, a…

Branża motoryzacyjna odważnie wjeżdża w chmurę

Nastroje w gospodarce w czasach pandemii nie są najlepsze, nie tylko w Polsce. Skłania to firmy do podejmowania działań, które pozwolą im…

Pandemia zerwała łańcuchy dostaw! Cel na 2021: odbudowa porwanych ogniw

Podejście do łańcucha dostaw będzie musiało ulec zmianie — twierdzi 66% z tysiąca przebadanych managerów odpowiedzialnych za logistykę.

Previous Next Play Pause
loading...
RYNEK IT: WIADOMOŚCI
loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
20 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 51 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

todisFirma Todis Consulting powstała w 2005 roku. Dzisiaj warszawska spółka obsługuje ponad setkę klientów w kraju i za granicą. Jednym z nich jest Deltares, zatrudniający blisko 800 osób niezależny holenderski instytut badawczy. O historii tej współpracy, wdrożeniu autorskiego rozwiązania, a także recepcie na sukces na rynkach zagranicznych - z Anną Turzańską-Sadlej, Prezes Todis Consulting oraz kluczowymi użytkownikami systemu Maconomy w firmie Deltares - Michaelem van Swieten i Alexem van Oosten rozmawia Rafał Jakubowski.

 REKLAMA 
 3 30 04 350x350 
 
Deltares zajmuje się gospodarką wodną oraz zarządzaniem infrastrukturą w rejonach nadmorskich, dorzeczach i deltach rzek na całym świecie. Instytut nie ma jednak oddziału w Polsce. Jak nawiązaliście współpracę?


Podobnie jak w innych przypadkach: polecają nas zadowoleni klienci. Praktycznie nie prowadzimy działań sprzedażowych i promocyjnych poza Polską. Niemniej jednak, mamy wyjątkowe kompetencje i współpracujemy nie tylko z firmami lokalnymi, ale także z międzynarodowymi koncernami, które prowadzą działalność w wielu krajach i często rekomendują nas innym spółkom np. w ramach grupy.

Nasz pierwszy kontakt z firmą Deltares miał miejsce podczas migracji do nowej wersji systemu Maconomy. W projekt aktualizacji systemu od początku zaangażowana była holenderska firma konsultingowa Be Ready for Change. Dostępność konsultantów Maconomy w krajach Beneluksu jest ograniczona, dlatego też Deltares poszukiwał dodatkowego wsparcia w innych krajach wśród partnerów wdrożeniowych producenta systemu Maconomy firmy Deltek Inc.

Anna Turzańska-Sadlej [ATS]


Jak trafili do Todis Consulting?

Jesteśmy wyłącznym partnerem wdrożeniowym Deltek Inc. w Polsce. Realizujemy nie tylko nowe wdrożenia. Reimplementujemy, migrujemy do wyższych wersji systemów ERP i tworzymy rozszerzenia funkcjonalne oraz rozwiązania na zamówienie klienta.

Pierwsze projekty zagraniczne stanowiły dla nas pewne wyzwanie, ale obecnie większość naszych konsultantów pracowało już przy wielu różnych wdrożeniach za granicą i to doświadczenie procentuje przy kolejnych projektach. Stosunkowo szybko zyskaliśmy międzynarodową renomę. Mieliśmy odpowiednie doświadczenia i kompetencje, więc firma Be Ready for Change zaproponowała nam współpracę i wspólnie zrealizowaliśmy projekt w terminie.

Anna Turzańska-Sadlej [ATS]


To był jednak tylko początek. Współpraca szybko się rozwinęła…

Migracja do nowej wersji zakończyła się sukcesem. Niemniej z czasem w firmie Deltares pojawiły się nowe wyzwania, które wymagały szybkiego działania.
Kilka lat temu, w związku z rozwojem firmy, zaczęliśmy poszukiwać rozwiązania, które pozwoliłoby nam zautomatyzować import wyciągów bankowych do systemu ERP. Ręczne księgowanie stwarzało ryzyko błędów i było bardzo pracochłonne. Deltek nie posiadał narzędzia, które mogłoby nas w tym wesprzeć i rozwiązać problem, ale poradził nam, abyśmy rozejrzeli się za rozwiązaniem autorskim - rozszerzeniem funkcjonalnym zintegrowanym z systemem Maconomy, zaprojektowanym przez partnera firmy Deltek. Po sprawdzeniu wielu rozwiązań proponowanych przez partnerów Deltek Inc. z całego świata, zdecydowaliśmy się na Bankyera - rozwiązanie opracowane przez Todis Consulting.

Michael van Swieten [MvS]


Co to jest Bankyer?


Aplikacja Bankyer służy do obsługi wymiany informacji pomiędzy systemem ERP, a systemami home-bankingu dostarczanymi przez banki. Działa jako moduł dodany do systemu Maconomy i jest z nim całkowicie zintegrowana. Głównym zadaniem aplikacji jest generowanie pliku z przelewami wychodzącymi zgodnie ze standardem akceptowanym przez program bankowy oraz automatyczne księgowanie wyciągów bankowych otrzymywanych elektronicznie.

Michael van Swieten [MvS]

Dlaczego Deltares wybrał właśnie to rozwiązanie?

Bankyer był dokładnie tym, czego poszukiwaliśmy. Posiadamy ponad 30 kont bankowych, obsługujących waluty z całego świata. Odczuliśmy ogromną ulgę, kiedy większość płatności do dostawców czy od klientów mogła zaciągać się automatycznie z Księgi Głównej.

Michael van Swieten [MvS]

Jakie korzyści dało Wam wdrożenie Bankyera?

Codziennie używamy Bankyera. Pozwala on zyskać większą kontrolę nad płatnościami, jednocześnie wyręczając nas z wykonywania wielu czynności manualnie, dzięki czemu oszczędzamy sporo czasu. Szacujemy, że dzięki tej aplikacji oszczędzamy około 200-300 godzin rocznie!

Alex van Oosten [AvO]


Jak oceniacie samą współpracę z Todis Consulting?

Jeżeli chodzi o naszą współpracę z firmą Todis – jesteśmy bardzo zadowoleni. Doceniamy kompetencje konsultantów – dogłębną wiedzę dotyczącą zarówno samego systemu, jak i procesów biznesowych - księgowości czy płatności. Obecnie około 80% problemów dotyczących systemu ERP, zgłaszamy bezpośrednio do Todis. Podoba nam się indywidualne podejście i szybkość działania w ramach wsparcia.

Alex van Oosten [AvO]
Jakie są Wasze plany na przyszłość?
W 2019 roku planujemy wdrożyć moduły e-Deklaracji i raportowania, a także rozpocząć ocenę korzyści z wdrożenia najnowszej wersji Maconomy 2.4.2.

Alex van Oosten [AvO]


Życzę powodzenia i dziękuję wszystkim za rozmowę

Źródło: www.todis.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top