Obsługa korespondencji jest ważnym procesem w każdej firmie. Tym bardziej, że dla wielu przedsiębiorstw nadal pozostaje ona kluczowym kanałem dystrybucji różnych dokumentów, np. finansowych. Istotna jest nie tylko korespondencja wychodząca, ale również przychodząca. Klienci niecierpliwią się, ponieważ nie dostali jeszcze odpowiedzi na zapytanie? Ich list zaginął pod mnóstwem innych? Mamy na to sposób – uporządkowanie obiegu korespondencji za pośrednictwem platformy elektronicznego obiegu dokumentów V-Desk.


 REKLAMA 
 ERP-VIEW.PL- STREAMSOFT 
 
Narzędzie oferowane przez firmę z Wielkopolski – Primesoft Polska – umożliwia sprawną obsługę korespondencji, czyli ewidencję wpływających i wypływających dokumentów, przez co już nigdy pisma nie zostaną bez odpowiedzi. Z pewnością wpłynie to pozytywnie na relacje z klientami i partnerami oraz pozwoli kreować wizerunek rzetelnej i godnej zaufania firmy. Ponadto elektroniczny obieg korespondencji pozwala na kontrolę całego procesu przepływu oraz dostęp do wszystkich zewidencjowanych dokumentów znajdujących się w archiwum. W dowolnym czasie, a zarazem w szybki i łatwy sposób można odszukać interesujące nas informacje.

Digitalizacja obiegu dokumentów przekłada się również na znaczne oszczędności. Obok optymalizacji procesów biznesowych, wdrożenie platformy eliminuje wersje papierowe dokumentów, co prowadzi do znacznej redukcji kosztów ponoszonych przez przedsiębiorstwo.
Nasz system klasy DMS|workflow zapewnia obsługę wielu typów dokumentów, rejestracja korespondencji to tylko jeden z modułów dostępnych w V-Desk – mówi Dorota Szajek z Primesoft Polska. Po przeprowadzonej analizie dostosowujemy narzędzie do potrzeb klienta – czasami decydują się oni na wdrożenie jednego obiegu, czasami kilku. Wiele firm zaczyna od optymalizacji jednego procesu i sukcesywnie wprowadza kolejne. Wracający klienci są dla nas dowodem, że system V-Desk spełnia ich oczekiwania, co jest największą motywacją przy usprawnianiu naszego narzędzia – dodaje.
Dostępne na rynku systemy BPM pozwalają zwiększyć efektywność każdego przedsiębiorstwa. Digitalizacja procesów biznesowych coraz częściej staje się koniecznością dynamicznie rozwijających się firm, dlatego by konkurować na rynku, należy podążać za rozwijającą się technologią.

Źródło: Primesoft

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top