SGB Bank S.A. o współpracy z firmą PrimeSoft Polska

Pomyślnie zakończono wdrożenie systemu elektronicznego obiegu dokumentów 
V-Desk w SGB Bank S.A. Owocna współpraca nawiązana między bankiem a firmą PrimeSoft Polska spowodowała, że Klient planuje implementację kolejnych procesów biznesowych.
 


Przeprowadzone przez spółkę PrimeSoft Polska prace wdrożeniowe objęły swoim zasięgiem przygotowanie procesu zrządzania fakturami oraz ich archiwizację. Wdrożenie nowoczesnego rozwiązania pozwoliło skutecznie zoptymalizować zarówno ścieżki obiegu faktur, jak i kontrolę statusu realizacji poszczególnych zadań. Użytkownicy systemu mają możliwość systematycznego monitorowania czynności pośrednich związanych 
z procesowaniem dokumentów kosztowych. Ponadto integracja z systemem finansowo-księgowym pozwoliła całkowicie zautomatyzować procesy księgowe.

Pełnomocnik Banku – Michał Ołdakowski – Dyrektor Departamentu Finansów wydał pochlebną opinię na temat współpracy z firmą PrimeSoft Polska. W liście polecającym zaznaczył, że „zastąpienie dotychczasowej papierowej formy obiegu faktur na postać elektroniczną przyczyniło się do usprawnienia procesów, skróciło czas dostępu do informacji oraz szybkości jej przepływu”. Reprezentant SGB Bank S.A. podkreślił również, iż „system V-Desk spełnia nasze oczekiwania funkcjonalne”.

SGB Bank S.A. rozpoczął swoją działalność w 2011 roku i jest następcą Gospodarczego Banku Wielkopolskiego S.A. Zrzesza ponad 200 banków spółdzielczych, dysponując siecią ponad 1 800 placówek na terenie całej Polski. Jego misją jest wzmocnienie pozycji Banków Spółdzielczych na rynku usług finansowych. Celem instytucji finansowej jest stworzenie nowoczesnej grupy bankowej, wyróżniającej się w sektorze finansowym konkurencyjną technologią.

Źródło: Primesoft

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top