Newsletter


raport erp perspektywy 2017 button

loading...
2013_IFS_160x200

Międzyzakładowy obieg faktur z PLUS WORKFLOW

suncode logoElektroniczny obieg faktur, a więc zarządzanie procesem rejestracji oraz obsługi zobowiązań kosztowych jest istotnym elementem sprawnego funkcjonowania przedsiębiorstwa. Pozwala na obniżenie ponoszonych przez przedsiębiorstwo kosztów oraz ilości czasu niezbędnego do obsługi faktur. Dzięki odzwierciedleniu omawianego procesu w Plus Workflow możliwe jest jego zautomatyzowanie i zestandaryzowanie obsługi zobowiązań kosztowych w firmie.

  REKLAMA  
  IFS Banner 290x250 2015  
 
Projekty wdrożeń proponowane przez Suncode dotyczą przede wszystkim systemu elektronicznego obiegu dokumentów Plus Workflow. Ich zakres może objąć wiele jednostek organizacyjnych przedsiębiorstwa zlokalizowanych w różnych miejscach, zarówno w Polsce jak i za granicą. Międzyzakładowe systemy są ze sobą synchronizowane, co pozwala na natychmiastowy przesył danych w całej sieci organizacyjnej. Możliwa jest również integracja z systemami zewnętrznymi, na jakich pracuje dane przedsiębiorstwo.

Obecnie Plus Workflow jest zintegrowany ze wszystkimi wiodącymi systemami informatycznymi klasy ERP i FI. Zaimplementowane funkcjonalności mają na celu uporządkowanie, ujednolicenie i zintegrowanie różnych klas dokumentów w ramach jednego zestawu składającego się z wielu różnych zestawów dokumentów. Proces obiegu faktur może być inicjowany zarówno poprzez dokument zeskanowany w kancelarii lub pobrany z jednej ze skrzynek obsługującej faktury elektroniczne. Moduł e-faktury wdrażany jest tak, by równolegle obsługiwać wiele elektronicznych skrzynek pocztowych i przypisywać dokument do właściwego oddziału przedsiębiorstwa.

Po zarejestrowaniu faktury proces przechodzi pełną ścieżkę akceptacji i finalnie możliwe są eksporty do systemów zewnętrznych. Wynikiem takiego działania jest wygenerowanie metryczek. Dzięki mechanizmowi aktualizującemu indeksy między poszczególnymi oddziałami danej firmy, synchronizowane i nanoszone są zmiany w opisach dokumentów w pozostałych oddziałach.

Projekt wdrożeniowy obejmuje organizację profesjonalnych stanowisk skanowania dokumentów w każdym z oddziałów pracujących z systemem Plus Workflow. Z systemu może korzystać nieograniczona liczba użytkowników.

Źródło: www.suncode.pl
loading...
loading...
loading...

Analityka danych wciąż mało popularna

Narzędzia do analizy danych pozwalają firmom lepiej kontrolować koszty i dostosowywać ofertę do...

Internet rzeczy i chmura - na to postawi...

Firmy będą odchodzić od tradycyjnych technologii, a nowe, które będą filarami cyfrowej...

Nakłady firm na cyberbezpieczeństwo będą...

Branża zajmująca się bezpieczeństwem w cyberprzestrzeni w bieżącym roku spodziewa się...

Polskie banki na celowniku hakerów

Cyberprzestępcy częściej atakują Polskie banki. Tylko od początku roku odnotowano 150 prób...

Firmy na celowniku hakerów

Cyberataki starą się coraz częstsze i coraz groźniejsze. W minutę na całym świecie można...

bpsc slide panel right340x270
Show Panel
ENOVA365 KWADRAT
Show Panel

navireo 315x270

 

Show Panel
  • cfi vendo erp