Zmiany w zarządzaniu siecią Baby Collection

MACROLOGCI - systemy ERP, zarządzanie zasobami luzkimi, kadry i płaceBaby Collection realizuje projekt integracji danych sprzedażowych i wprowadza centralny systemu zamówień. Reorganizacja zarządzania informacją pozwoli wprowadzić system lojalnościowy oraz zmniejszy koszty w obszarze logistyki. Projekt prowadzą należące grupy kapitałowej Macrologic spółki: Macrologic S.A. i Kamil sp. z o.o.
 REKLAMA 
 ERP-VIEW.PL- STREAMSOFT 
Firma Baby Collection podjęła decyzję o centralizacji danych sprzedażowych. Projekt ma zwiększyć kontrolę spółki nad przepływem towarów. Integracja danych w jednym procesie wpłynie na ujednolicenie systemu raportowania ze wszystkich sklepów w centrali. Unifikacja raportów i automatyczne raportowanie oparte o dane z salonów sprzedaży dostarczy zarządowi Baby Collection pełniejszy obraz preferencji konsumentów w poszczególnych sklepach. Precyzyjne raportowanie dotyczące zalegania towarów, poprawi optymalizację stanów magazynowych w poszczególnych salonach.

Wprowadzenie centralnego zarządzania systemem sprzedaży oraz ujednolicenie oprogramowania w salonach należących do Baby Collection pozwoli nadawać uprawnienia wszystkim użytkownikom systemu informatycznego. Otworzy to drogę do prowadzenia skoordynowanych akcji marketingowych w całej Polsce. Centrale zarządzanie akcjami promocyjnymi pozwoli precyzyjnie ocenić ich skuteczność i da możliwość zarządzania rabatami. W konsekwencji będzie możliwe wprowadzenie systemu lojalnościowego i prowadzenie jednej bazy do obsługi kart stałego klienta. Dodatkową zaletą centralnego sterowania uprawnieniami użytkowników, z której będzie korzystała centrala Baby Collection jest możliwość analizowania wyników sprzedażowych do poziomu poszczególnych pracowników.

Reorganizacja zarządzania sprzedażą w sieci sklepów należących do Baby Collection jest ściśle powiązana z wprowadzeniem nowego, ujednoliconego standardu cechowania produktów w obszarze logistyki. W głównym magazynie spółki w Jankach jest wprowadzany nowy, mobilny systemu rejestracji towarów. Rozwiązanie pomoże powiązać dane z indeksów materiałowych z kodami kreskowymi w jednej bazie danych. Wprowadzenie czytników kodów kreskowych w magazynie głównym wyeliminuje błędy powstające w kompletacji wysyłek, co ograniczy koszty frachtu. Wprowadzenie jednolitego systemu cechowania skróci czasu operacji logistycznych podczas wysyłki oraz przyjęcia towarów w sklepach.

Źródło: www.macrologic.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top