Po kryzysie firmy IT musiały przeformułować ofertę

wnpAby wyjść obronną ręką z kryzysu należało utrzymać klienta i zaspokoić jego wymagania – mówi Mariusz Wołodźko, dyrektor działu Microsoft Dynamics w polskim oddziale Microsoft. - Jeśli przyjąć za aktualną starą prawdę, że koszt zdobycia nowego klienta przewyższa pięciokrotnie utrzymanie starego, to właśnie umiejętne zabiegi, aby firmy zostały właśnie z nami podczas trudniejszego ekonomicznie czasu zdefiniowały największe wyzwania w ostatnich miesiącach.
 REKLAMA 
 ERP-VIEW.PL- STREAMSOFT 
Zdaniem naszego rozmówcy, w nowym, postkryzysowym krajobrazie, firmy z sektora IT musiały nieco przeformułować swoją ofertę kierowaną do swoich klientów.
Adresaci stali się bardziej krytyczni przy wyborze systemów informatycznych, a w procesie decyzyjnym dokładnie przyglądano się każdej wydawanej złotówce – wyjaśnia Mariusz Wołodźko. Bardziej zwracano uwagę na koszty implementacji i utrzymania systemu, ryzyko niepowodzenia i szybki zwrot z inwestycji. Ponadto, przy zakupie rozwiązań zaczęto większą wagę przykładać do wsparcia merytorycznego i praktycznego ekspertów biorących udział w kreacji i implementacji oprogramowania.
Przedstawiciel Microsoft prognozuje, że niesłabnącym zainteresowaniem nadal będą cieszyć się duża elastyczność oraz skalowalność rozwiązań, a także rozszerzanie funkcjonalności istniejących bądź nowych wersji systemów IT.

Źródło: www.wnp.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top