Nowy gracz na polskim rynku CRM

Niemiecka firma ConSol Consulting & Solutions, renomowany dostawca systemów klasy CRM, zrobiła ważny krok do przodu w kierunku ekspansji na obszar Europy Wschodniej, rozpoczynając działania sprzedażowe i rozbudowując swój oddział w Polsce.

 REKLAMA 
 ERP-VIEW.PL- STREAMSOFT 

W Niemczech i Europie Zachodniej firma ConSol* od ponad 20 lat dostarcza rozwiązania do zarządzania relacjami z klientami, partnerami handlowymi, działami wsparcia IT, call center, contact center, wspomagania działań sprzedażowych oraz wielu innych zastosowań. Firma odnotowuje stale rosnące obroty – w ostatnich dwóch latach wzrost obejmował nawet kilkanaście procent, a w roku budżetowym 2005/2006 dochód ze sprzedaży wynosił 16, 5 miliona Euro.

Dotychczasowe działania ConSol* na niemieckim rynku przyniosły firmie ponad 250 klientów, wśród których są m.in. tak dobrze znane firmy jak: Audi AG, BMW AG, DaimlerCrysler, Kyocera, Siemens, Osram, Fujitsu Siemens, BASF, Lufthansa Systems Network GmbH, Oracle Deutschland, Robert Bosch, Sun Microsystems GmbH, oraz wiele mniejszych firm klasy SMB.

Wartość polskiego rynku CRM na rok 2007 szacowana jest na ok. 25 mln euro i analitycy zgodnie przyznają, że „złote lata” mają właśnie nadejść. Powoduje to duże ożywienie wśród dostawców rozwiązań CRM, i jest zdecydowanie dobrym czasem żeby zaistnieć na polskim rynku. Nie dziwi więc fakt, iż ConSol* postanowił rozpocząć sprzedaż swojego produktu również w Polsce. Badania wskazują, że z roku na rok krajowe firmy, zwłaszcza z sektora SMB, mają coraz więcej pieniędzy, co automatycznie zwiększa dla nich dostępność najnowocześniejszych technologii, takich jak system ConSol*CM. A do tego, że efektywne zarządzanie relacjami z klientami jest konieczne – w kręgach biznesowych na szczęście nikogo przekonywać nie trzeba.

Krakowski oddział firmy ConSol*, istniejący od 7 lat, dotychczas zajmował się wsparciem niemieckiego partnera w dziedzinie rozwoju oprogramowania oraz pomagał w realizacji zagranicznych projektów informatycznych. Teraz na tym gruncie ma zostać zbudowany dział sprzedaży, wdrożeń i wsparcia technicznego dla polskich klientów. „Polski oddział stoi dziś przed naprawdę dużym wyzwaniem. Ale wszyscy bardzo cieszymy się z nowych możliwości i perspektyw, które otwierają się przed nami. Nic tak dobrze nie motywuje pracowników, jak świadomość sukcesu i umocnienia pozycji własnej firmy.”, - mówi Marek Gmyrek, dyrektor polskiego oddziału ConSol*. Firma ma zamiar przenieść na polski grunt wszystkie „najlepsze praktyki” stosowane dotychczas w centrali w Niemczech, oraz stworzyć mocny i skuteczny zespół profesjonalistów, który będzie zdolny wykonać dowolny projekt informatyczny.

Rozbudowa polskiego działu naturalnie wiąże się ze stworzeniem nowych miejsc pracy. Nie da się pominąć istotnego faktu, iż firma wyjątkowo troszczy się o swoich pracowników. ConSol* znajduje się w czołówce najprężniej rozwijających się firm w Europie, a od 2004 r. co rocznie jest laureatem tytułu „Najlepszego pracodawcy” tak w Niemczech, jak i w Europie, a wśród firm z branży IT i telekomunikacyjnej tworzy grupę „Top 3”, obok takich gigantów jak Microsoft i O2. Dodamy tylko, iż w samych Niemczech pracuje ponad 150 osób, a oprócz oddziałów w Monachium, Dusseldorfie i Krakowie - firma posiada jeszcze dział wsparcia w Stanach Zjednoczonych.

Źródło: www.consol.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top