Innowacyjna platforma usługowa klasy 5 w Telefonii Dialog

COMARCH - systemy ERP, CRM, ERPComarch podpisał kompleksową umowę z Telefonią DIALOG, jednym z największych niezależnych operatorów telekomunikacyjnych w Polsce, na dostawę, instalację i wdrożenie platformy usługowej opartej na Soft Switch klasy 5.
 REKLAMA 
 ERP-VIEW.PL- STREAMSOFT 
Dzięki nowej platformie Telefonia DIALOG będzie mogła świadczyć usługi głosowe także w technologii VoIP, oraz uruchomić szereg nowych, niedostępnych dotąd serwisów, takich jak hosted PBX, SIP Trunking, VAS, połączenia audio/video, czy połączenia wielostronne, również w modelu pracy grupowej. Platforma będąca przedmiotem kontraktu gwarantuje korzystanie z usług z dowolnych lokalizacji i urządzeń dostępowych w oparciu o szeroką gamę technologii dostępowych (VoDSL, ETTx, PON, WiMAX, WiFi, itp.).
Wdrożenie, uruchomienie i integrację przez Comarch platformy BroadWorks zapewni nam nie tylko nowe funkcjonalności ale również zagwarantuje efektywną realizację wszystkich procedur przy zachowaniu wysokich wymogów jakościowych projektu. Chcemy dostarczać naszym klientom usługi najwyższej jakości, na bieżąco uzupełniając również ofertę o nowe funkcjonalności. Wykorzystanie konwergentnej platformy umożliwi nam wdrożenie nowych usług dla klientów indywidualnych i biznesowych, a także obniżenie kosztów tych obecnie oferowanych - mówi Krzysztof Dziedzic, pełnomocnik zarządu ds. techniki w Telefonii DIALOG.
Obszar związany z usługami opartymi o technologię VoIP jest strategicznie ważnym uzupełnieniem oferty produktowej Comarch dla operatorów telekomunikacyjnych i dostawców treści. Dziąki rozszerzeniu naszej oferty dla operatorów o ten element jesteśmy w stanie przeprowadzać transformację sieci TDM do sieci IP, z równoczesnym wsparciem dla usług tradycyjnych i nowej generacji (NG - Next Generation), a także z odpowiednim wsparciem ze strony naszych systemów BSS i OSS - podkreśla Piotr Piątosa, Dyrektor Sektora Telekomunikacji i Członek Zarządu Comarch SA.
Umowa zawiera także integrację platformy z istniejącymi systemami telekomunikacyjnymi i teleinformatycznymi w Telefonii DIALOG, w tym z systemami zarządzania, obsługi klienta oraz platformą bilingową firmy Comarch. Dodatkowo Comarch zapewnia serwisowanie gwarancyjne i pogwarancyjne, asystę techniczną oraz szkolenia dla pracowników Telefonii DIALOG, jak również rozwój platformy w przyszłości.

Do realizacji projektu poza Comarch zaangażowani zostali partnerzy biznesowi, w tym BroadSoft, Acme Packet i AudioCodes.

Źródło: www.comarch.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top