Informatyka w zarządzaniu zasobami ludzkimi

 Jak zaawansowane narzędzia informatyczne mogą usprawnić codzienną pracę działów HR? Jak na co dzień wspomagać komunikację pomiędzy kadrą zarządzającą a pracownikami? Na te i inne pytania odpowiadali eksperci TETY podczas warsztatów zorganizowanych w hotelu Kyriad w Warszawie.

 REKLAMA 
 ERP-VIEW.PL- STREAMSOFT 


W warsztatach wzięło udział 50 osób z ponad 30 różnych firm i instytucji korzystających z oprogramowania TETY. Byli to przedstawiciele działów finansowych, kadrowo-płacowych oraz informatyki. Wykłady prowadzone były przez ekspertów TETY, którzy zdobywali swoją wiedzę i doświadczenie tworząc i wdrażając systemy u klientów.

Głównym punktem spotkania był praktyczny pokaz działania zaawansowanej technologicznie i funkcjonalnie aplikacji TETA HRM - samoobsługowej platformy internetowej dla pracowników. Uczestnicy mogli poznać szereg korzyści jakie ich przedsiębiorstwa mogą osiągnąć z wdrożenia TETA HRM w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim (m.in. systemy rekrutacji, oceny pracownicze, raportowanie, delegacje, bilingi).

W ostatnim czasie zauważyliśmy wyraźny wzrost zainteresowania platformą TETA HRM, dlatego też zdecydowaliśmy się na zorganizowanie specjalnego spotkania na ten temat. To dla nas oczywisty sygnał, że kadra zarządzająca jest coraz bardziej świadoma, iż przy użyciu nowoczesnego oprogramowania można usprawnić procesy biznesowe w zarządzanych przez nią przedsiębiorstwach – podsumowuje Agata Gąsiorowska, Dyrektor Marketingu w TETA S.A.

TETA HRM to samoobsługowa platforma internetowa współpracująca z aplikacjami TETA Personel.NET. Program został stworzony z myślą o usprawnieniu komunikacji pomiędzy kadrą zarządzającą a pracownikami. System umożliwia łatwy dostęp kadry zarządzającej do danych swoich pracowników, delegowanie działań kadrowych na bezpośrednich przełożonych w zakresie m.in. ewidencji czasu pracy i ocen pracownika oraz delegowanie działań kadrowych na pracowników w zakresie rozliczania bilingów czy wniosków urlopowych.

Źródło: www.teta.com.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top