Axel Springer Polska klientem BCC

Axel Springer Polska, wiodący wydawca prasy w Polsce, od początku kwietnia br. korzysta ze zdalnego wsparcia użytkowników systemu SAP (serwisu aplikacyjnego) w BCC w zakresie finansów, kontrolingu i gospodarki materiałowej.
 REKLAMA 
 ERP-VIEW.PL- STREAMSOFT 
 
Zgodnie z zawartym kontraktem SLA, eksperci Centrum Outsourcingowego BCC wspierają użytkowników SAP w Axel Springer w bieżącej pracy z systemem. Wszystkie zgłoszenia serwisowe przyjmowane są w centralnym punkcie (zespół Service Desk) i przekierowywane przez dysponenta do właściwego zespołu specjalistów.
W wyborze partnera serwisowego SAP kierowaliśmy się oceną profesjonalizmu organizacji oraz kompetencji zespołu. Współpraca z Centrum Outsourcingowym BCC oznacza dla nas stałą dostępność specjalistycznej pomocy doświadczonych konsultantów – powiedział Marek Górecki, Dyrektor IT Axel Springer Polska.
W Centrum Outsourcingowym BCC wsparciem użytkowników zajmują się konsultanci, wyspecjalizowani w obsłudze serwisowej klientów w poszczególnych obszarach SAP. Średnie doświadczenie w SAP konsultantów serwisowych BCC to ponad 7 lat.

Źródło: www.bcc.com.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top