243% zwrot z inwestycji w rozwiązanie CRM

microsoftdynamicslogoMicrosoft Corporation opublikował wyniki badania zleconego firmie Forrester Consulting pt. „The Total Economic Impact of Microsoft Dynamics CRM 2011”, maj 2011. Całkowity Efekt Ekonomiczny (The Total Economic Impact™, TEI) jest standardową metodyką opracowaną przez Forrester Research, polegającą na gromadzeniu i przedstawianiu opinii klientów na temat inwestycji w technologie. Niniejsze badanie dowodzi, że złożona organizacja mająca 2000 pracowników, z początkową fazą wdrożenia dla 50 użytkowników, jest w stanie odnotować trzyletni potencjalny zwrot z inwestycji (ROI) rzędu 243%* w okresie 4,1 miesięcy.
 REKLAMA 
 ERP-VIEW.PL- STREAMSOFT 
Forrester Consulting wskazuje znane, inteligentne i zintegrowane narzędzia dostarczane przez Microsoft Dynamics CRM 2011 jako fundamenty dla ROI i krótkiego okresu zwrotu z inwestycji.
Microsoft Dynamics CRM 2011 wspomaga specjalistów z obszaru sprzedaży, obsługi i marketingu w osiągnięciu większej wydajności i nadawaniu działaniom inwestycyjnym w technologie znaczącej wartości – powiedział Brad Wilson, general manager Microsoft Dynamics CRM product management group. – Wierzymy, że badanie to wyraźnie wskazuje na Microsoft Dynamics CRM jako kluczowe narzędzie wspomagające ludzi i firmy w osiąganiu sukcesu.
Forrester zidentyfikował również szereg wymiernych korzyści wynikających z wdrożenia Microsoft Dynamics CRM 2011 w obszarze produktywności pracowników i procesów. Korzyści te obejmują:
  • Wiele opcji wdrożenia systemu, z uwzględnieniem modelu chmury, on-premise i hostingu u partnerów Microsoft.
  • Wzrost wydajności sprzedaży o 5% wynikającą z łatwości korzystania z Microsoft Dynamics CRM oraz integracji rozwiązania z Microsoft Outlook.
  • Usprawnienie procesów i działań prowadzących do obniżenia kosztów sprzedaży umożliwia doradcom technicznym skrócenie czasu spędzanego na przygotowywanie oferty pomocy o 10%.
  • Przyspieszenie cyklu konwersji sprzedaży o 50% i odpowiedni wzrost przychodów w wyniku poprawy współpracy i połączenia różnych systemów, procesów oraz lokalizacji.
  • Oszczędność kosztów marketingowych o ponad 200 000 USD dzięki możliwości wglądu w czasie rzeczywistym w kampanie marketingowe i lepsze zarządzanie nimi z wykorzystaniem doskonalszych możliwości analizy.
  • Zaoszczędzenie 16-stu roboczogodzin na miesiąc dzięki ulepszonym narzędziom raportowania, konsolidacji danych, automatyzacji raportowania oraz bogatszych możliwości pulpitu.
Zebrane w badaniu dane wskazują, że „wdrożenie systemu Microsoft Dynamics CRM 2011 może przyczynić się do zapewnienia solidnego ROI poprzez wymierne korzyści związane z wydajnością ludzi i procesów”. Ponadto, na podstawie informacji uzyskanych z rozmów z klientami Microsoft Dynamics CRM, Forrester stwierdza, iż „;firmy, które zamierzają wdrożyć Microsoft Dynamics CRM 2011, mogą liczyć na znaczący wzrost wydajności i oszczędność kosztów”.

Źródło: www.microsoft.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top