SAP w kwadracie liderów SFA

SAP - SFA, CRMFirma SAP AG poinformowała, że w raporcie „Magic Quadrant for Salesforce Automation”1 została umieszczona przez firmę Gartner w kwadrancie liderów. Gartner Inc. jest wiodącą firmę analityczną rynku IT.
{MosModule module=WiadomosciSFA_Reklama}
Jest to potwierdzenie zaangażowania firmy SAP i obranej przez nas strategii wspierania nowoczesnych działów sprzedaży u naszych klientów” — powiedział Dietmar Bohn, wiceprezes ds. rozwiązań dla biznesu w firmie SAP. „Firmy zdają sobie sprawę z konieczności wprowadzania nowych zasad sprzedaży pod kątem rosnącej świadomości klientów, którzy komunikują się ze sobą za pomocą sieci społecznościowych. Zespoły sprzedaży muszą w tej sytuacji korzystać z narzędzi zwiększających efektywność sprzedaży. Firma SAP oferuje szeroki zakres rozwiązań CRM, które udostępniają zespołom sprzedaży szczegółowe informacje o klientach, zapewniają efektywną współpracę i pełne wykorzystanie wiedzy dotyczącej technik sprzedaży oraz pozwalają błyskawicznie reagować na działania klientów i wydarzenia na rynku.
Aplikacja SAP® Customer Relationship Management (SAP CRM) stanowiąca część oprogramowania SAP® Business Suite umożliwia firmom kształtowanie doskonałych relacji z klientami i maksymalizuje efektywność każdej interakcji pomiędzy klientem a pracownikami działów sprzedaży, marketingu, usług, finansowego, kadr lub personelem zajmującym się logistyką, łańcuchem dostaw czy produkcją.

Firma SAP posiada również w ofercie autorską aplikację SAP® Sales OnDemand, wykorzystującą chmurę obliczeniową. Głównym zadaniem aplikacji jest zwiększanie efektywności sprzedaży. Rozwiązanie, które wprowadzono na rynek w połowie 2011 roku, zostało zaprojektowane z myślą o wsparciu handlowców i zwiększeniu ich efektywności dzięki mobilnemu środowisku oferującemu funkcje współpracy.

Źródło: www.sap.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top