Mobilny sprzedawca z systemu ERP Impuls EVO

BPSC - ERP, SFAAplikacja Mobilny Sprzedawca to kolejne oprogramowanie, które uzupełnia pakiet rozwiązań mobilnych systemu ERP Impuls EVO. Nowość w ofercie BPSC SA funkcjonuje na zasadzie portalu internetowego obsługiwanego z dowolnego urządzenia mobilnego – smartfonu, tableta czy laptopa posiadającego dostęp do internetu.

Mobilny Sprzedawca to funkcjonalność systemu Impuls EVO składający się obecnie z trzech komponentów. Pierwszy to obszar wprowadzania zamówień, ich koszykowania oraz podgląd etapu realizacji. Drugi stanowi kalendarz handlowca pozwalający na planowanie wizyt, kolejnych zadań, jak również ich raportowanie. Ostatni umożliwia wgląd w warunki handlowe jakie posiada dany klient. Czwartym, powstającym właśnie, komponentem będzie wprowadzanie zgłoszeń serwisowych.

W ramach Mobilnego Sprzedawcy przedstawiciel handlowy może od razu w trakcie spotkania z klientem wprowadzić jego zamówienie, ustalając szczegóły oraz dostępność określonych komponentów składających się na zamówione wyroby. Jeśli pozwalają na to zasoby firmy, możliwe jest również wspólne przeglądanie zdjęć poszczególnych pozycji asortymentowych w trakcie ustalania zamówienia.
Dla poszczególnych handlowców to przede wszystkim możliwość bieżącego wglądu we wszystkie informacje związane z klientem, z którym się spotykają. Dotyczy to między innymi wcześniejszych zamówień, obrotów, marż. Natychmiastowy podgląd może obejmować również niezapłacone faktury oraz wszelkie inne informacje obejmujące handlową historię współpracy – zauważa Sławomir Kuźniak, Dyrektor Centrum Kompetencyjnego Rozwoju Aplikacji Internetowych w BPSC SA - Daje to ogromne możliwości negocjacyjne, pozwala ocenić ekonomiczne uzasadnienie zastosowania określonej polityki upustowej. I co najważniejsze, wszystko to nie wymaga wcześniejszych przygotowań ponieważ jest dostępne on-line – dodaje Kuźniak.
Funkcjonalność Mobilnego Sprzedawcy można również z powodzeniem wykorzystywać we współpracy producentów bądź dystrybutorów z sieciami handlowymi. Przykładowo, przygotowując wprowadzenie nowego produktu czy asortymentu, co wiąże się z zatowarowaniem sklepu, możemy na podstawie informacji z systemu Impuls EVO ocenić na jakich półkach zlokalizowane są nasze produkty, jaki wpływ ma to na dotychczasową sprzedaż. W przypadku wycofywania określonych produktów możemy ustalić jakie ilości zostały sprzedane a jakie powinny zostawać jeszcze w danym sklepie. Możemy również przeprowadzać badania ankietowe dotyczące na przykład zadowolenia z posiadania produktów w ofercie czy problemów związanych ze sprzedażą.

Aplikacja Mobilnego Sprzedawcy może być przystosowana do każdej specyfiki prowadzonej działalności, zarówno w firmach produkcyjnych z własnym działem sprzedaży jak i dystrybucyjno-handlowych. Pierwsze, zakończone właśnie wdrożenie w firmie Ekoplon objęło grupę około 60 doradców klienta pracujących na terenie całej Polski. Dostęp do systemu Impuls EVO realizowany jest poprzez tablety działające w oparciu o system Android.

Mający swą premierę wiosną zeszłego roku system ERP Impuls EVO jest nowatorskim podejściem do korzystania ze zintegrowanego systemu wspomagającego zarządzanie wszystkimi procesami w średnich i dużych przedsiębiorstwach. O innowacyjności najnowszej wersji oprogramowania BPSC SA stanowi między innymi zdalny dostęp do systemu poprzez przeglądarkę www, a także możliwość personalizowania panelu użytkownika, co zapewnia szybki dostęp do konkretnych miejsc w systemie, graficzną prezentację procesów, podgląd wybranych serwisów internetowych, a nawet integrację z komunikatorami.

W zależności od potrzeb informacyjnych użytkownika można dowolnie zestawiać i rozbudowywać elementy platformy, przeglądać i edytować dane za pośrednictwem dowolnego narzędzia z dostępem do Internetu. Impuls EVO to pełna funkcjonalność systemu ERP wraz z zaawansowanymi rozwiązaniami produkcyjnymi - MES, MRP, Produkcja Procesowa. Rozwiązania zawarte w pakiecie umożliwiają również, w miarę potrzeb, dostęp do takich narzędzi jak aplikacje wspierające zarządzanie przestrzenią magazynową klasy MWS, uzupełnienie aplikacji kadrowo płacowych o platformę dedykowaną zarządzaniu kapitałem ludzkim przedsiębiorstwa klasy HCM czy wsparcie obszaru finansowo-księgowego nowatorskimi aplikacjami Faktury czy Elektroniczna Akceptacja Faktur.

Źródło: www.bpsc.com.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top