Mobilna aplikacja z Polski na niemieckim rynku nieruchomości.
DomData AG kończy pierwszy etap wdrożenia systemu Ferryt.Mobile u jednego z niemieckich zarządców nieruchomości, firmy NEUWOGES Neubrandenburger Wohnungsgesellschaft mbH z siedzibą w Neubrandenburg. Dostarczona aplikacja przeznaczona jest na tablety wyposażone w system Android bądź iOS, a jej zadaniem to usprawnienie procesów biznesowych związanych z wynajmem i zarządzaniem nieruchomościami.
{MosModule module=WiadomosciSFA_Reklama}
Pierwszy etap wdrożenia to uruchomienie elektronicznych protokołów zdawczo-odbiorczych, stosowanych w trakcie odbiorów mieszkań od dotychczasowych najemców. Dzięki Ferryt.Mobile, pracownicy NEUWOGES mogą:
Wartością dodaną aplikacji dostarczonej przez DomDatę jest stworzenie niezawodnego obiegu dokumentów. Dokumenty powstają automatycznie, w oparciu o wczesniej przygotowane szablony.
Pierwszy etap wdrożenia to uruchomienie elektronicznych protokołów zdawczo-odbiorczych, stosowanych w trakcie odbiorów mieszkań od dotychczasowych najemców. Dzięki Ferryt.Mobile, pracownicy NEUWOGES mogą:
- kompletować elektroniczne wersje dokumentów potrzebnych do odbioru mieszkania i korzystać z nich na tablecie podczas wizyty u najemcy,
- tworzyć niezbędną dokumentację towarzyszącą procesowi odbioru mieszkania zarówno w biurze jak i podczas wizyt w zwalnianym lokalu,
- wykonywać fotografie dokumentujące stan i wyposażenie mieszkania i załączać je do dokumentacji zdawczo-odbiorczej mieszkania,
- generować protokół zdawczo odbiorczy z informacjami o stanie technicznym mieszkania, wymaganych naprawach czy zmianach, które zaszły w jego infrastrukturze,
- podpisywać wraz z najemcą ten protokół bezpośrednio na ekranie tabletu,
- wysyłać go wraz z pismem przewodnim bezpośrednio do najemcy pod jego adres email.
Wartością dodaną aplikacji dostarczonej przez DomDatę jest stworzenie niezawodnego obiegu dokumentów. Dokumenty powstają automatycznie, w oparciu o wczesniej przygotowane szablony.
Co dalej?
Po zakończeniu obecnego etapu projektu DomData i Neuwoges planują wdrożenie dodatkowych funkcjonalności związanych z wynajmem lokali mieszkalnych i komercyjnych, a także modułów umożliwiających zdalną obsługę nieruchomości. Chodzi tu między innymi o procesy związane z wprowadzaniem na tablet zgłoszeń o usterkach i awariach oraz przesyłaniem zleceń naprawczych bezpośrednio z tabletu do zleceniobiorców.
Źródło: DomData AG