Jakie branże stają się atrakcyjne dla dostawców technologii mobilnych?

Nowym obszarem o dużym potencjale dla rozwiązań mobilnych w Polsce są przedsiębiorstwa, których procesy biznesowe wymagające wsparcia systemami mobilnymi, dotyczą innych działań, niż tylko sprzedaż, promocja, czy raportowanie pracy – zauważa Paweł Stapf, sales manager mobile solutions, IT outsourcing & services w spółce itelligence.

{MosModule module=WiadomościSFA_Dzial}
 Jego zdaniem, coraz niższy koszt wdrożenia systemu oraz oferowanie rozwiązania mobilnego w formie usługi opartej o korzystną dla klienta formułę Software as a Service (SaaS), pozwala na przedstawienie przez dostawców atrakcyjnej oferty dla firm oczekujących wsparcia terenowych działań serwisowych, finansowych (np. ubezpieczenia, inkaso), logistycznych oraz innych, które wymagają dostępu do danych i informacji będących w zasobach przedsiębiorstwa.
Tym samym, dostępne już na polskim rynku elastyczne warunki handlowe użytkowania najnowszych rozwiązań mobilnych pozwalają na dotarcie z ofertą do firm, dla których wdrożenie efektywnego systemu wspierającego pracowników terenowych do niedawna nie było możliwe zarówno z przyczyn finansowych, jak i technologicznych – przekonuje Paweł Stapf.
Przedstawiciel spółki itelligence wskazuje, że podstawową przeszkodą dla rozwoju rozwiązań mobilnych w Polsce jest niska świadomość rynku na temat możliwości oferowanych przez najnowsze rozwiązania.
Pozwalają one na m.in. ich personalizację, dostosowującą do unikalnych potrzeb klienta, skalowalność, łatwą modyfikowalność oraz, co najważniejsze, użytkowanie systemu mobilnego w formie usługi opartej o technologię cloud, która wpływa na znaczące obniżenie kosztów i zwiększenie elastyczności oferty - wyjaśnia. - Dotychczasowe, nie zawsze najlepsze doświadczenia użytkowników systemów mobilnych oferowanych w Polsce, sugerują konieczność przeprowadzenia zakrojonych na szeroka skalę działań informacyjnych pokazujących dojrzałość i przystępność najnowszych technologii mobilnych dla sektora przemysłowego, które wpływają nie tylko na nowoczesność przedsiębiorstwa, ale stopniowo stają się koniecznością dla zachowania konkurencyjności na rynku biznesowym.
Źródło: www.wnp.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top