Infor prezentuje Inforce Marketing

Infor poinformował o wprowadzeniu Inforce Marketing, kompleksowego, globalnego systemu automatyzacji marketingu opartego na platformie Salesforce. Inforce Marketing pozwala wykorzystać możliwości przedsiębiorstwa w ekonomiczny sposób, z zastosowaniem przyjaznego dla użytkownika formatu.
{loadposition WiadomosciSFA_Dzial)
Zapewnia specjalistom od marketingu niezwykłą szybkość, efektywność i przejrzystość w realizacji planów marketingowych i budżetowych za pośrednictwem jednego obszaru roboczego dla wszystkich działań komunikacyjnych związanych z daną kampanią. Nowe rozwiązanie zaprezentowano na organizowanej przez salesforce.com konferencji Dreamforce 2012 w San Francisco.
Do tej pory złożone operacje marketingowe wymagały korzystania z przestarzałego oprogramowania, które było drogie i trudne do zarządzania, co utrudniało sprawny dostęp do grafik i informacji na temat kampanii.” powiedział George Wright, SVP i dyrektor działu CRM w firmie Infor. „Inforce Marketing usuwa te bariery i przyczynia się do lepszej współpracy, zapewniając dostęp do informacji z wielu źródeł w czasie rzeczywistym za pośrednictwem interfejsu Salesforce. Przekłada się to na szybkie osiąganie rezultatów oraz lepszą kontrolę kosztów.
Firmy na całym świecie przy pomocy społecznościowych i mobilnych rozwiązań opartych na chmurze zmieniają sposób w jaki kontaktują się z klientami, partnerami i pracownikami,” powiedział Mike Rosenbaum, SVP AppExchange i Force.com w salesforce.com. “Partnerzy tacy jak Infor wykorzystują siłę platformy Salesforce w celu dostarczania klientom odpowiednich narzędzi, niezbędnych do pomyślnego wdrożenia działań w chmurze.”
Firma Nucleus wykazała, że rozwój biznesu z użyciem platformy Salesforce przebiega 4.9 razy szybciej niż przy tradycyjnym podejściu,” powiedziała Rebecca Wetteman, dyrektor, Nucleus Research. “Za pomocą Inforce Marketing, Infor wykorzystuje mocne strony platformy oraz czerpie ze swojego bogatego doświadczenia w marketingu, usprawniając procesy marketingowe na każdym etapie sprzedaży. Rozwiązanie firmy Infor może się okazać niezwykle atrakcyjne dla przedsiębiorstw poszukujących zintegrowanej aplikacji dla marketingu.”
Inforce Marketing, podobnie jak Inforce jest aplikacją, która łączy w sobie back-office ERP oraz front-office zarządzania prospektami i klientami. Inforce Marketing został włączony do przeglądu AppExchange Social Apps Showcase, który gromadzi wszystkie nowe aplikacje społecznościowe. Jest to drugi produkt firmy Infor w 100% kodowany na platformie Salesforce. Infor udostępnił pierwsze wydanie Inforce w marcu 2012 roku i teraz zamierza dostarczyć możliwości wyceny i zamówień (Quote & Order) w pierwszym kwartale 2013 roku, zapewniając tym samym 360-stopniowy wgląd w dane klienta na przestrzeni całego przedsiębiorstwa.

Źródło: INFOR

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top